Millainen ihminen ei PAUKUTA uudenvuodenraketteja tänä yönä?
Millainen on se ihminen, joka ei PAUKUTA uudenvuodenraketteja tänä yönä? Perheemme ei tällaista ihmistä ymmärrä lainkaan, emmekä halua olla MISSÄÄN tekemisissä hänen kanssaan.
Rakettipadat ostettu illan näytöstä varten
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja filmaattinen.
Fiksut ja filmaattiset PAUKUTTAA vain peppua uutenavuotena. Vähän joululaatikoiden jämiä, luumukiisseliä ja juureksia, niin paukkuu komeasti.
Minkälainen ihminen EI KÄYTÄ capslockia kommunikoidessaan tärkeitä ja huomionarvoisia asioita?
Juntit ampuu raketteja. Noi pitäisi korvata jollain valonäytöksillä tai vaikka tanssiesityksillä, ainakin kaupungin järjestämät.
tääkin paukuttanut takapäätä monta päivää,tuskin ensiyönäkään paukut loppuu.En ole ikinä tykännyt ilotulitteista.Ilmastokaan ei tykkää,säästyy rahat henki..eläimetkin luulee sota alkanut.Takkaan tuli ja nauttimaan olosta ,kaihtimet kiinni..lukemistakin on.Mietin eläin parat kun pauke alkaa..
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ja järkevä, usein korkeasti koulutettu. Minä ja lääkärimieheni emme esimerkiksi moiseen naurettavuuteen osallistu, itse olen historianopettaja.
Historianopettaja jos olisit, niin tietäisit että ihmiset on kautta aikojen aina paukuttaneet jotain. Synnynnäinen tarve.
Silmälääkärin tytär, jonka äiti vietti ihan riittävän monet vuodenvaihteet Silmäklinikalla hoitamassa silmävammoja. En myöskään halua tuhlata rahaa turhuuteen, saastuttaa luontoa enkä säikytellä eläimiä tai vanhuksia/dementikkoja.
Fiksu ja järkevä, usein korkeasti koulutettu. Minä ja lääkärimieheni emme esimerkiksi moiseen naurettavuuteen osallistu, itse olen historianopettaja.