Vuosi 2021 ilman AV-palstaa, muita?
Olen ahdistunut ja masentunut ja vietän paljon aikaa palstalla. Päätin lopettaa tänään palstailun. Olen joskus aiemmin pystynyt olemaan vuoden poissa täältä ja on kannattanut.
Kommentit (16)
Käy palstalla vain päivisin. Siinä klo 18:00 eteenpäin palsta alkaa täyttymään sekopäistä, jotka ovat heränneet juuri uuteen päiväänsä.
Mukana. Palstalla on liikaa poliittista trollausta ja naisvihaa sekä täysin alatyylisiä seksiprovoja. Olen ollut täällä vasta 6 kk ja tää on nyt nähty.
Jatkan muutamalla paremmalla keskuselupalstalla, koska tällaiset palstat on paras paikka saada selville ns. kansan syvien rivien tunnot. Oma kaveripiirini on siihen liian samaa puuta.
Joo, tänne ei kannata tulla takaisin.
Tiedät sen itsekin. :)
Ajattelin vähentää netissä roikkumista. Tämä olisi varmasti järkevin paikka aloittaa. Sovittu!
Ei tulisi kyllä ikävä minkään palstan narsisti-sadisti-psyko-/sosiopaatti-trolleja. Kaikki palstat ovat niitä täynnä.
8/20 kirjauduin ei pitkää historiaa helppoa jättää tämä enkä täällä paljoa enään käy.
Ups live alkoi. Sinne nyt.
En helvatussa lopeta! Tuntuu siltä että olen vasta provoilu-urani alkutaipaleella. Jatkan vielä ainakin 15 vuotta. Jos nyt lopettaisin niin en enään jaksaisi elää.
Minullakin on sama suunnitelma. Tässä olen koko päivän palstaillut varastoon että jaksaa koko ensi vuoden.
Tosin tiedän että minulla ei mielenlujuus riitä lopettamaan, joten uudenvuoden lupauksen annan vain palstailun vähentämisestä.
Leila Koo kirjoitti:
Mukana. Palstalla on liikaa poliittista trollausta ja naisvihaa sekä täysin alatyylisiä seksiprovoja. Olen ollut täällä vasta 6 kk ja tää on nyt nähty.
Jatkan muutamalla paremmalla keskuselupalstalla, koska tällaiset palstat on paras paikka saada selville ns. kansan syvien rivien tunnot. Oma kaveripiirini on siihen liian samaa puuta.
Mitä hyviä keskustelupalstoja olet löytänyt?
Joo, mut niin mä päätin viime vuonnakin. Poistan myös facebook-tunnuksen tämän illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Mitä hyviä keskustelupalstoja olet löytänyt?
Riittävän hyviä on, mutta niitä ei saa toisella palstalla mainostaa. Kannattaa vaan etsiä itse.
Tekisi kans mieli, mutta en tiiä riittääkö itsekuri. Välillä päätän et nyt loppu palstailu ja pystyn olemaan kyllä jonkun aikaa erossa. Mieli on silloin keveämpi. Yksi ketju täällä on kyllä niin kiinnostava, et ehkä seuraan vaan sitä enkä muuten.
Mukana! Olkoon tämä viimeinen kannanottoni. Hyvää uutta vuotta!
Tekisi kaikille hyvää