Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi 2021 ilman AV-palstaa, muita?

Vierailija
31.12.2020 |

Olen ahdistunut ja masentunut ja vietän paljon aikaa palstalla. Päätin lopettaa tänään palstailun. Olen joskus aiemmin pystynyt olemaan vuoden poissa täältä ja on kannattanut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kaikille hyvää

Vierailija
2/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy palstalla vain päivisin. Siinä klo 18:00 eteenpäin palsta alkaa täyttymään sekopäistä, jotka ovat heränneet juuri uuteen päiväänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Palstalla on liikaa poliittista trollausta ja naisvihaa sekä täysin alatyylisiä seksiprovoja. Olen ollut täällä vasta 6 kk ja tää on nyt nähty.

Jatkan muutamalla paremmalla keskuselupalstalla, koska tällaiset palstat on paras paikka saada selville ns. kansan syvien rivien tunnot. Oma kaveripiirini on siihen liian samaa puuta.

Vierailija
4/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänne ei kannata tulla takaisin.

Tiedät sen itsekin. :)

Vierailija
6/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vähentää netissä roikkumista. Tämä olisi varmasti järkevin paikka aloittaa. Sovittu!

Vierailija
7/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kyllä ikävä minkään palstan narsisti-sadisti-psyko-/sosiopaatti-trolleja. Kaikki palstat ovat niitä täynnä.

Vierailija
8/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jätetään palsta persuille!

Vierailija
9/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/20 kirjauduin ei pitkää historiaa helppoa jättää tämä enkä täällä paljoa enään käy.

Ups live alkoi. Sinne nyt.

Vierailija
10/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvatussa lopeta! Tuntuu siltä että olen vasta provoilu-urani alkutaipaleella. Jatkan vielä ainakin 15 vuotta. Jos nyt lopettaisin niin en enään jaksaisi elää.

Vierailija
11/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sama suunnitelma. Tässä olen koko päivän palstaillut varastoon että jaksaa koko ensi vuoden.

Tosin tiedän että minulla ei mielenlujuus riitä lopettamaan, joten uudenvuoden lupauksen annan vain palstailun vähentämisestä.

Vierailija
12/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Mukana. Palstalla on liikaa poliittista trollausta ja naisvihaa sekä täysin alatyylisiä seksiprovoja. Olen ollut täällä vasta 6 kk ja tää on nyt nähty.

Jatkan muutamalla paremmalla keskuselupalstalla, koska tällaiset palstat on paras paikka saada selville ns. kansan syvien rivien tunnot. Oma kaveripiirini on siihen liian samaa puuta.

Mitä hyviä keskustelupalstoja olet löytänyt?

Vierailija
13/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut niin mä päätin viime vuonnakin. Poistan myös facebook-tunnuksen tämän illan jälkeen. 

Vierailija
14/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Mitä hyviä keskustelupalstoja olet löytänyt?

Riittävän hyviä on, mutta niitä ei saa toisella palstalla mainostaa. Kannattaa vaan etsiä itse.

Vierailija
15/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kans mieli, mutta en tiiä riittääkö itsekuri. Välillä päätän et nyt loppu palstailu ja pystyn olemaan kyllä jonkun aikaa erossa. Mieli on silloin keveämpi. Yksi ketju täällä on kyllä niin kiinnostava, et ehkä seuraan vaan sitä enkä muuten.

Vierailija
16/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana! Olkoon tämä viimeinen kannanottoni. Hyvää uutta vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme