Millainen ihminen ei PAUKUTA uudenvuodenraketteja tänä yönä?
Millainen on se ihminen, joka ei PAUKUTA uudenvuodenraketteja tänä yönä? Perheemme ei tällaista ihmistä ymmärrä lainkaan, emmekä halua olla MISSÄÄN tekemisissä hänen kanssaan.
Rakettipadat ostettu illan näytöstä varten
Kommentit (47)
Lanttulaatikolla saa hyvät paukut.
Minä olen ihan tavallinen perheenäiti ja meillä ei ammuta raketteja hevosten ja koirien takia.
Pikkupaukkuja turha ostaa kun lapset on jo maailmalla
Hienot on niin kalliita että jätän väliin
99% vihreistä. He eivät poksauttele. Katselevat mielellään.
Mä paukutan naapurin muijaa, kun sen ukko on taas yövuorossa.
Provphan tämä on, mutta me ei. Meillä on lehmiä ja kanoja jotka pelkäävät.
Ammun raketit ja padat taivaan tuuliin, teen nuotion ja nakkelen sinne kaikki ne puolityhjät paine pakkaukset joissa lukee "ei saa puhkaista eikä polttaa tyhjänäkään" ne komeesti poksuu nuotiossa. Jälkipolvikin oppii samalla konnuuteni.
Ei lapsia niin turhiahan ne, muutama vuosi sitten viimeksi kaupungin ilotulitusta katellu.
Sydneyn ilotulitus klo 15, livestriimi
https://www.facebook.com/ABCTV/videos/419748285951239/
Nyt menossa musiikkia.
"Goodbye 2020, hello 2021! Celebrate the new year as we bring you all the fun, fireworks and live music from the Sydney Opera House and Melbourne’s Sidney Myer Music Bowl. "
Ei tarvii olla rekattuna vaikka fbook
Vierailija kirjoitti:
Pikkupaukkuja turha ostaa kun lapset on jo maailmalla
Hienot on niin kalliita että jätän väliin
Jep. Itse katsoin jotain peruspussin hintaa: 50€. Siihen päälle pata, niin lähennellään satasta. Sanotaanko näin: käytän sataseni jotenkin toisin. Ostan vaikka pullon aitoa shampanjaa tai käyn lasten kanssa pariin otteeseen hoplopissa.
En paukuttele itse, vaan seuraan parvekkeltani, kun muut paukuttelevat 👌
Olen padan ostanut yleensä, tänä vuonna en edes sitä. Sen sijaan ajattelin polttaa pihalla vuoden vaihtuessa pari kahden kympin seteliä. Ihan sama asia, tosin seteli luultavasti palaa kauemmin kuin pata.
Jätin moiset lapsuuteen. Voin käydä kaupungin tulitusta Katsomassa mutta turhaa rahanhaaskuuta muutoin
Lapsena pystyi ampumaan koulussa tehdyllä kaaripyssyllä tykäreitä. Sittemmin tykärit kiellettiin
No niin... siellä on varmaan sellaiset 7-9v kopsuteltu hintoja. Eli kokeiltu, että mitä Pekka ja Pirkko maksaa raketeistaan. Nyt ei olla hintapiikissä, että sen rakettipussin saa halvemmalla kuin 2018. Ja tämän sanon ex-yrittäjänä. Nyt markkinaa hallitsee tasan yksi. Nimi on varmaan tuttu, se keijukainen. Ensi vuonna hinnat nousee, joten ostakaa se kapsäkki 50e jo nyt. Se säilyy viileässä vuoden oikein helposti. Kauemminkin.
Ei paukutella, on kielletty kokonaan.
Ei muutenkaan kiinnosta minua eikä lasta, eukon vaatimuksesta paukuteltiin ennen.
Minä paukuttelen vain persettäni. Kiva niitä raketteja katsella on mutta itse en niihin haaskaisi rahaani. Alkoholi parempaa.
Paukuttelen ihan ilmaiseksi.