Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein pesette kangasmaskit?

Vierailija
31.12.2020 |

On ollut juttuja, että kerttismaskejakin voi käyttää usemman kerran, kunhan niiden antaa tuulettua pari kolme päivää. Eikös tämä sitten päde myös kangasmaskeihinkin? Itse olen tosi laiska keittelemään niitä, mutta tuuletan niitä kyllä partsilla. Riittääkö se tappamaan maskista siihen kertyneitä bakteereita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kaksi kuukautta enkä ole pessyt kertaakaan. Maskin käytöstä on annettu suositus mutta pesemisestä ei.

Minä löysin maskin roskiksesta ,sitä olen käyttänyt keväästä asti.

Vierailija
22/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan uuniin 100 asteeseen 20 minuutiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa pestä. Ostan uuden kun se alkaa haista. Ei ne oo ku vitosen kappale.

Teetkö samoin vaatteiden kanssa? Siellähän ne pyöris samassa koneessa maskitkin.

Vierailija
24/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pesukonetta kotosalla, pistän kangasmaskit ämpäriin niin että puolet vedestä on kuuminta mitä hanasta tulee ja puolet kattilassa keitettyä vettä plus päälle pesuaine.

Likoavat siinä aikansa ja lopuksi huuhtelen huolellisesti jälleen kuumalla vedellä.

Vierailija
25/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kaksi kuukautta enkä ole pessyt kertaakaan. Maskin käytöstä on annettu suositus mutta pesemisestä ei.

Minä löysin maskin roskiksesta ,sitä olen käyttänyt keväästä asti.

Mä löysin omani terveyskeskuksen vessan lattialta ja käytän sitä koko ajan. Väliajat säilytän sitä eteisen lattialla.

Vierailija
26/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan niissä on myös pesuohjeet. Riippuu tietty vähän, mistä tai millaisen ostaa. Tarvitsetko kaikkeen muuhunkin aina suosituksen? Tuli mieleen, että onkohan esim vessassa käymisestä annettu koskaan suositusta... Hyh, en haluaisi vierailla sinun asunnossasi.

Vierailija
27/27 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä myönnän että pidän maskia ihan vaan näön vuoksi. Siispä en jaksa sitä myöskään pestä. Kertsinkin tungen käytön jälkeen taskuun tai autoon ja nappaan sitten kauppareissulle mukaan. Parhaimmillaan mulla on maskit ja käytetyt nenäliinat samassa taskussa.

Ja ei, en myöskään käytä kauppojen käsidesiä. Ällöttää ne pullot joita kaikki hiplaa ja joista ei tiedä mitä tulee ja kuinka paljon.

Sen sijaan pidän kyllä turvaväliä, en hengaile isoissa joukoissa ja pesen käsiä.

T. Terveenä koko vuoden

Sua ällöttää likaiset käsidesipullot, mutta ei likainen kangasmaski naamalla? Ties mitä bakteereita sekin on täynnä.

Ne maskissa olevat pöpöt on mussa jo jokatapauksessa. Käsidesipullossa olevat voin vielä välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi