Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys juoksijoille!

Vierailija
31.12.2020 |

Aloittelen juoksemista. Onko sopiva tahti 2x viikossa, aloitan puolen tunnin lenkillä josta ensin 2 min juoksua ja 2 min reipasta kävelyä, vähitellen lisään juoksun osuutta ja vähennän kävelyä. Onko liian kevyt aloitus, onko mahdollista saada kunto nöin kohoamaan? Vai pitäiskö juosta enemmän tai useammin heti alussa? Olen hoikka ja ihan hyväkuntoinen muuten,olen sauvakävellyt paljon mutta se ei tunnu missään, haluan vaihtaa juoksuun. N48

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka, terve ja kävellyt paljon, niin sen kun rupeat hölkkäämään. Ei kävelystä kevyeen hölkkään siirtyminen ole mikään juttu, puoli tuntia voit hölkätä hyvin vaikka ekalla kerralla. Eri asia on, jos olisit ollut täys sohvaperuna tai olisi polvi/nivelvaivoja tai ylipainoa tms.

Vierailija
2/3 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen oman kunnon mukaan. Sitä ei täällä tiedä kukaan muu kuin sinä itse. Liian raskaalla aloituksella saat vain paikat rikki tai palautuminen mä kestää monta päivää. Aloita tuolla ja jos tuntuu liian kevyeltä, niin lisää juoksun osuutta vaikka saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin hölkkäämällä hitaasti, käyn 5-7 kertaa viikossa lyhyehköillä lenkeillä. Enkä ole hoikka. Vauhti nousee pikkuhiljaa ja kroppa tykkää.

N41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän