Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava muutti syksyllä omakotitaloon ja luoja sitä valokuvavyöryä Facessa

Vierailija
31.12.2020 |

Varmaan ollut suurikin edistysaskel muuttaa kerrostalosta omakotitaloon. Kyllä, talvella voi sataa lunta mutta tarvitseeko takapihakuvia ottaa viikottain? Ja jouluvalojen esittely oli oma projektinsa 🙈 Lyhtykuvista rapuilla jne.

Tunnistatko ilmiön?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tän ilmiön tunnistan että joku dilledolle tulee mammikselle itkee ja volisee toisten facekuvista. Aika väsynyttä.

Vierailija
2/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ilmiön, mutta se että toiset nauttii elämästään ja jakaa sitä myös muille ei ole minulta pois. Olen itse masentunut, ja mielestäni on kivaa että edes jollain menee hyvin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ollut hänelle todella pitkäaikainen unelma? Hän on nyt onnensa kukkuloilla. Kyllä se siinä tapauksessa on hänelle iso saavutus. Vai pitääkö perisuomalaisesti todeta ”se kellä onni on, se onnen kätkeköön?”

Itse katson mieluummin kuvia takapihalta, kuin jonkun naamasta ja takapuolesta.

Vierailija
4/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut tykkää ottaa kuvia mieleisistä asioista. Paljon mieluummin katselen kauniita pihakuvia kuin sitä, että joka ainoassa kuvassa on joku bimbo huulet törröllään.

Vierailija
5/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että olet iloinen tuttavasi puolesta kun ilmeisesti elää unelmaansa :D

Vierailija
6/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asua

Vierailija
7/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti  n35 m2 kaksion "trendialueelta." Kuvia tulvii niin että näköä jo haittaa. En itse ymmärrä että asuu jossain ylihinnoitelussa betonislummissa ja parkekkeelta näkyä vastapäisen talon seinään n 5m. Alemman keskuluokantouhuja.

Vierailija
8/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä sitten? :0

Vierailija
9/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan illmiön, sinulla melkoinen kateus, tuttavallasi se, että on vaan niin iloinen kauniista pihasta, talosta yms. Minulla on myös takaterassilta (rivari) tosi kaunis maisema ja otan siitä kuvia kyllä eri vuodenaikoina ja julkaisen niitä, kun on vaan niin kaunista ja tykkään kovasti asunnostani. 

Vierailija
10/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut jossain vanhanaikaisessa Facessa (kun se kaikenlisäksi noin ahdistaakin)?

Vierailija
11/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon esteetikko (ja vähän uteliaskin) niin minusta on kiva katsella kauniita kuvia jos on kaunis koti.

Myös jonkun laihtumista on kiva seurata (vaikka olenkin siitä kateellinen kun itsellä sama projekti ja hidasta on) ja odotan innolla edistymistä.

Eräs kaverini kävi lihavuusleikkauksessa ja aina "kieli pitkällä" odotin kuvia 😁

Nyt huomasin että oli vähän lihonut ja kuvat loppuneet ja harmitti hänen puolestaan.

Toinen kaveri laihdutti myös useita kymmeniä kiloja ja on nyt treenannut ja kyllä, ne perskuvatkin on kivoja 😅

Se että joku iloitsee jostakin ja laittaa siitä kuvia niin niitä on kiva katsella.

Oli se sitten kaunis koti tai muu saavutus josta on ylpeä!

Vierailija
12/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mutta tän ilmiön tunnistan että joku dilledolle tulee mammikselle itkee ja volisee toisten facekuvista. Aika väsynyttä.

Ihan yhtä tyhjäpäistä touhua molemmat ilmiöt. Tykkäysten kalastelu somessa omalla asunnolla tai autolla oli todella suosittua vielä kymmenen vuotta sitten, tänä päivänä sitä tekevät enää tyhjäpäät ja sairaalloisen huomionkipeät, heikkoitsetuntoiset ja epävarmat naiset.

Vierailija
13/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksun kaikkia kerros, rivi, paritalo, asujia. Niin säälittävää sakkia.

Vierailija
14/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu ilmiö, asun itsekin ok-talossa mutten täytä somea kuvilla siitä (haluan yksityisyyttä). Itseäni ei häiritse että muut kuvaavat taloaan someen ja vaikka jokaisesta pihakukasta tai lyhdystä, skrollaan ohi jos en jaksa katsoa. Yleensä kyllä tykkään katsella kauniita taloja ja hyvin hoidettuja pihoja ennemmin kuin vanhoja ja huonosti hoidettuja röttelöitä ja pihassa olevia romuja (näitä on aivan liikaa).

Vierailija
15/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi roikut jossain vanhanaikaisessa Facessa (kun se kaikenlisäksi noin ahdistaakin)?

Jep, Instaa sen olla pitää, sehän on niin aitoa ja kivaa.

Vierailija
16/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä ihmisiä joilla ei ole itsetuntoa. Sitä haetaan sitten somesta kuvien kanssa.

Vierailija
17/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin ihmeellistä sen talossa on että pitää kuvata?

Vierailija
18/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asuu yhä hikisessä kerrostalokopperossaan, joten korventaahan tuo sielua.

Vierailija
19/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on taas paha olla. Itse kuvaan ja julkaisen ihan niin paljon kuvia kodistani, pihastani, matkoiltani ja muutenkin elämästäni kuin minua huvittaa. Jaxuhali.

Vierailija
20/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan, kun tulee kevät ja kesä. On pihaprojektia, kukkapenkkiä, tulipaikkaa, marjapensaita ja kasvimaata 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä