Tuttava muutti syksyllä omakotitaloon ja luoja sitä valokuvavyöryä Facessa
Varmaan ollut suurikin edistysaskel muuttaa kerrostalosta omakotitaloon. Kyllä, talvella voi sataa lunta mutta tarvitseeko takapihakuvia ottaa viikottain? Ja jouluvalojen esittely oli oma projektinsa 🙈 Lyhtykuvista rapuilla jne.
Tunnistatko ilmiön?
Kommentit (44)
Jep, eräs tuttu on juuri tuollainen. Aikoinaan muutti täältä maalta takki auki huudellen Helsinkiin, kun missään muualla ei kuulemma voi elää. No nyt reilu 10 vuotta myöhemmin osti kakkoskodin maalta entiseltä kotipaikkakunnaltaan ja nyt on niin maalainen niin maalainen että. Vielä kun tuli tämä etätyösuositus, niin totta kai sinne kakkoskotiin piti lähteä etätöihin ja kuvia pukkaa jatkuvalla syötöllä. On nähty kesän pihanlaitosta yksityiskohtaiset kuvat, puuhellassa tuli (tämä muuten lävähtää aina max. 15 min sen jälkeen, kun on kotiutunut kakkosasuntoonsa), jopa jotain sähkö- tms. asentajia on kuvattu, kuinka on joutunut kutsumaan ammattilaisen hoitamaan jonkun jutun, kun tämä ei ole mikään taloyhtiö, jossa joku muu hoitaa. Lumitöistä oli kuva, kuinka täällä maalla lumityötkin täytyy tehdä itse. Nyt kaikki on niin mahtavaa ja extremeä, että niitä pitää hehkuttaa somessa jatkuvalla syötöllä. Meille maalla aina asuneille kun tuo on ihan normaalia elämää, eikä tulisi mieleenkään kuvata jokaista kukkapurkkia tai maalattua terassilautaa ja hehkuttaa olevansa kätevä emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä ihmisiä joilla ei ole itsetuntoa. Sitä haetaan sitten somesta kuvien kanssa.
Mulla on facebookissa kavereita, jotka tunnen kaikki todella hyvin ja kyllä tulisi paha mieli, jos joku heistä ajattelisin sinun tavallasi. Miksi ei voi vain olla iloinen asiasta, josta on vaikka haaveillut pitkään? Sitten yhtäkkiä ollaankin joku, jolla ei ole itsetuntoa?
Vierailija kirjoitti:
Musta on kivaa kun kaverit laittaa faceen kuvia. Mä oon kaveri vain hyvin tuntemieni kanssa.
Samoin. Hyvät ystävät ja sukulaiset ovat vain kavereina. Asun kaukana heistä tällä hetkellä ja on tosi mukava katsella heidän kuviaan. Tuollainen uusi asuntoprojekti olisi todella mukava seurata.
Mene terapiaan tuon sairaalloisen kateuden vuoksi. Anna toisten nauttia elämistään. Kuka edes voi olla kateellinen oman ystävänsä onnelle?