Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava muutti syksyllä omakotitaloon ja luoja sitä valokuvavyöryä Facessa

Vierailija
31.12.2020 |

Varmaan ollut suurikin edistysaskel muuttaa kerrostalosta omakotitaloon. Kyllä, talvella voi sataa lunta mutta tarvitseeko takapihakuvia ottaa viikottain? Ja jouluvalojen esittely oli oma projektinsa 🙈 Lyhtykuvista rapuilla jne.

Tunnistatko ilmiön?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että olet iloinen tuttavasi puolesta kun ilmeisesti elää unelmaansa :D

Ja kateus vie kalatkin.........., mut onneksi iloitset vilpittömästi. Joku voi olla kadekin ;)

Vierailija
22/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan, kun tulee kevät ja kesä. On pihaprojektia, kukkapenkkiä, tulipaikkaa, marjapensaita ja kasvimaata 🤭

Sou?

Jotkut saattavat jopa tykätä noiden laittamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et piilota julkaisuja, jos niitä pitää ihmetellä ja arvostella? 

Minusta on mukava, kun jokainen postaa niistä omista tärkeistä asioista. Hän on ilmiselvästi onnellinen uudesta kodistaan ja se hänelle suokoon. 

Itse olisin tyytyväinen hänen puolestaan vaikka itse kerrastalossa asunkin 

Vierailija
24/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksun kaikkia kerros, rivi, paritalo, asujia. Niin säälittävää sakkia.

Ja teltassako itse asut?

Vierailija
25/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt mukavampaa laittaa kuvia vuodenaikojen mukaan muuttuvasta pihasta kuin aina vaan samasta kerrostalokaksiosta!

Vierailija
26/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotahan, kun tulee kevät ja kesä. On pihaprojektia, kukkapenkkiä, tulipaikkaa, marjapensaita ja kasvimaata 🤭

Sou?

Jotkut saattavat jopa tykätä noiden laittamisesta.

Niinpä. Ja minä nautin katsella muiden projekteja ja saada niistä paitsi ideoita niin ihan vaan iloa silmälle. En käsitä, miten se on keltään pois. Jos ap:n kaverin päivitykset rasittavat, niin nehän voi vaimentaa tai laittaa kokonaan pois näkyvistä.

eri

Vierailija
27/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksun kaikkia kerros, rivi, paritalo, asujia. Niin säälittävää sakkia.

Ja teltassako itse asut?

Omakotitalossa, kuinkas muuten.

Vierailija
28/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein ihmiset eivät jaksa olla iloisia jonkun toisen puolesta. Etenkään jos omassa elämässä on raskas kausi meneillään.

Kel onni on se onnen kätkeköön on vanha ajatelma, eikä sovi some-elämään yhtään, mutta siinä on vinha perä nykyäänkin.

Itse en ole fb:ssä ollenkaan, en halua olla tuttutasolla olevien ihmisten seuraajana tai seurannassa, kuvien jatkuva lähettely omasta elämästä tuntuu vieraalta.

Vierailija
29/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin niitä takapiha ja lyhtykuvia kuin jotain pentujen,siis omien pentujen, ja ruoka-annosten kuvia...ketä kiinosta kenenkään kakarat ja sapuskat. Sensijaan talo ja piha on eriasia, ne muuttuu sitä mukaa kun ise muutosta tekee.

Vierailija
30/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa kun kaverit laittaa faceen kuvia. Mä oon kaveri vain hyvin tuntemieni kanssa.

Vierailija
31/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä ihmisiä joilla ei ole itsetuntoa. Sitä haetaan sitten somesta kuvien kanssa.

Kumma kuinka monella on somessa huono itsetunto. Siis ihan kaikilla. Koska miksi niitä kuvia kukaan postaisi ellei tykkäysten toivossa, toiset jopaa saa elantonsa siitä.

Vierailija
32/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt mukavampaa laittaa kuvia vuodenaikojen mukaan muuttuvasta pihasta kuin aina vaan samasta kerrostalokaksiosta!

Se siinä taitaa mättääkin...toisella on, itsellä ei.

Vierailija
33/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän minunkin kuvata...

Voisin aloittaa vuotavasta vesikatosta. 20 v vanha peltikatto eli onhan se jo aikansa elänyt.

Muitakin kohteita olisi, sillä omakotitalossa niitä riittää.

Nim. Ämpäri vintillä

Vierailija
34/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko näissä someissa on luuhata, jos ahdistaa. !

Vierailija
35/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan kuvia luonnosta, lähinnä järvistä ja metsistä, sekä koirista. Eli asioista, jotka tuovat minulle iloa, ja joilla en riko esim perheen yksityisyyttä. Minusta on kiva, että muutkin laittavat kuvia elämästään ja heille rakkaista asioista. Draama ja valitus on onneksi Facebookissa vähentynyt, vaikka toki on hyvä, että ihmiset kertovat siellä myös isommista negatiivisista käänteistä elämässään.

Vierailija
36/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielummin niitä takapiha ja lyhtykuvia kuin jotain pentujen,siis omien pentujen, ja ruoka-annosten kuvia...ketä kiinosta kenenkään kakarat ja sapuskat. Sensijaan talo ja piha on eriasia, ne muuttuu sitä mukaa kun ise muutosta tekee.

Tämä on ihan yhtä hassu ajatus, kuin AP:lla. Jokainen laittaa oman elämänsä kannalta kiinnostavia kuvia. Sinä ehkä niitä omakotitalokuvia, toinen tuuttaa somen täyteen eläin- ja ruokakuvia. Kuitenkin sinä itse valitset mitä somessa seuraat.

Vierailija
37/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentujen?

Ei sinulla ainakaan lapsia ole.

Vierailija
38/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap kaks asiaa: sen kaverin kuvien toljottaminen ja kadehtiminen.Bonuksena vielä: Älä kirjoittele siitä nettiin, paljastit vaan oman kateutesi.

Vierailija
39/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentujen?

Ei sinulla ainakaan lapsia ole.

Kyllä meidän lapset ovat välillä ihan kaikella rakkaudella pentuja.

Vierailija
40/44 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kuvia sinne someen oikein saa laittaa? Mitkä ovat sallittuja aiheita mistä kukaan ei loukkaannu?

Mulla ei ole sometilejä mutta seuraan usein ihmeissäni näitä keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän