TORI.FI:ssä myyneet, HOI!
Meneekö siellä tavara hyvin kaupaksi vai oletteko saaneet odottaa ostajia? Mitä olette myyneet? Tuleeko paljon tinkaajia?
onko ostajat olleet lähinnä oman paikkakuntalaisia vai jostain kauempaa?
kiitos vastaajille!!,
Kommentit (12)
Olen myynyt jotain isompia lastentarvikkeita ja huonekaluja.
Kymmenen ensimmäistä kyselijää tinkaa, minulta on tingattu mm. vähän käytettyä tavaraa sillä perusteella, että tulee heillekin vähälle käytölle. Halo...
Ilmaispalstalta kaikki menee aivan saman tien, huonokuntoinenkin tavara.
Minä olen ollut myyjänä 3 kertaa. Kahdesta tuotteesta kaupat vuorokaudessa, kolmannesta parissa kolmessa vuorokaudessa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:49"]
Sinä käyt joka kauppaa sekoittamassa.
[/quote]en ole koskaan ymmärtänyt, että näkee vastaamisen vaivan, jollei vastaus liity millään tavalla itse aiheeseen.
Myin huonekaluja (erittäin halvalla, halusin oikeasti päästä niistä eroon) menivät muutamassa päivässä, vaikka en suostunut mihinkään kuljetuspalveluunkaan. Tinkimistä joku yritti, mutta ilmoitin että hinta on mikä on, ja sillä hinnalla menivät. Ihan Ok juttu mielstäni.
niin ja pyyntihintaan lähti tuotteet -4
Minä olen tykännyt Tori.fistä. Ostajat ovat pääsääntöisesti läheltä ja kaupat tehdään kasvotusten, ei turhaa sähköpostivääntöä ja paketointia ja lähettelyä. Parhaimmillaan kaupat on tehty ja tavara haettu 2 tuntia ilmoituksen julkaisemisen jälkeen, sujuvaa.
On mennyt. Kirjoja/dvd:itä on mennyt postilla, ei ole tullut näistä tinkimisiä. Huonekaluja olen saanut menemään ilman kuljetusta/noutona, ensimmäiset yhteydenotot parin tunnin päästä lisäyksestä. Huonekaluista tulee tinkimisyrityksiä, mutta kun itsellä hinnat on jo niin alhaiset, että menee kyllä laitetullakin hinnalla, joten ei ole tarvinnut tinkijöille tarjota.
Olen myynyt muutaman kirjasarjan, yhden kanssa tehtiin treffit keskustassa ja toiselle lähetin postissa toiselle puolelle maata. Sen lisäksi olen myynyt yhden lipaston.
Sain tuotteet myytyä haluamaani hintaan, lipasto meni muutamassa päivässä ja kirjoissa taisi mennä viikosta pariin. Pidän toria yksinkertaisempana kuin esim huuto.netitä. Tavaroista pääsee kyllä eroon, mikäli hinnat ovat kohtalaiset.
Ne mitkä sain myytyä, menivät todella nopeasti. Nopein 15 minuutissa ja hitain muutamassa päivässä. Tavallista oli, että yhteydenotot tulee viimeistään seuraavana päivänä kun tuote ilmestyy sivulle.
Minusta tori.fi on paljon parempi myyntifoorumi kuin huutis, jonka tuotteensa ylihinnoitelleet trokarit ovat pilanneet.
Olen myynyt mm. sisustustuotteita, arabia astiastoa, vaatteita, kenkiä, huonekaljua eli kaikkea mikä on ylimääräistä kotitaloudessani. Välillä tingataan, mutta usein hintani ovat niin alhaalla muutenki etten jousta niistä.. On tulleet yleensä omasta kaupungista asun pk, joten lähiseuduilta koska olen pyytäny ilmoituksessa että nouto mahd. pian.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:49"]
[/quote]en ole koskaan ymmärtänyt, että näkee vastaamisen vaivan, jollei vastaus liity millään tavalla itse aiheeseen.
[/quote]