Mitäpä ajattelette 35-vuotiaasta naisesta...
..joka lisäilee Facebookiin kuvia rinnoistaan ja rintavaostaan? Tunsin meinaan yhden naisen parikymppisenä joka esitteli aina rintojaan, ja baarissa saattoi hieroa tapaamansa miehen naamaan niitä hinkkejä ja pidin sitä nuoruuden typeryytenä. Nyt kuitenkin bongasin naikkosen Facebookista, ja kaikki profiilikuvat ovat rajattu siten että niissä näkyy rintavako. Jollain tasolla vituttaa aivan uskomattoman paljon että ihmiset ovat noin tyhmiä, samaan aikaan järkyttää se että eikö ihminen todellakaan muutu koskaan, ja kolmannekseen mietin sitä että eivätkö nämä naiset ymmärrä että kukaan ei tule koskaan arvostamaan heitä? Kun oltiin nuoria ei ollut Facebookia, joten rintojen näyttäminen tapahtui livenä. Nyt netti mahdollistaa tissikuvien jakamisen sadoille.
Laitan tällaiset naiset samaan kastiin kuin ne ikiteinit miehet, jotka vielä kolmekympin paremmalla puolella ilmoittavat lähtevänsä taas kapakkaan, ja naamakin on sen mukainen.
Ja teille kaikille jotka ajattelette että a) hanki elämä b) vittuakos se mua liikuttaa c) eikö oo parempaa tekemistä
niin vastaukset tässä jo etukäteen niin ei tarvitse vaivautua kirjoittamaan:
a)= On jo b)= Sepä se c)= Kyllä on
Kommentit (27)
Ei minua vaan ärsytä isorintaiset fb-kaverit, jotka jokaisessa kuvassa antavat kauniiden rintojen tulla näkyville. Ehkä aikaisempina vuosia tällainen harmitti, kun itsellä on 70B koko. Ärsyyntyminen loppui siihen, kun "ikää" tullessa ymmärsin, ettei asioista tarvitse olla kateellinen. T. 21 v nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 12:26"]
Ei minua vaan ärsytä isorintaiset fb-kaverit, jotka jokaisessa kuvassa antavat kauniiden rintojen tulla näkyville. Ehkä aikaisempina vuosia tällainen harmitti, kun itsellä on 70B koko. Ärsyyntyminen loppui siihen, kun "ikää" tullessa ymmärsin, ettei asioista tarvitse olla kateellinen. T. 21 v nainen.
[/quote]
Jatkan vielä, että jos kyse ei tosiaan ole kateudesta, niin mistä? Tuntuu oudolta, että antaa tuollaisen asian jotenkin muuten mieltä harmittaa.
Mun mies tykkää tissivaosta ja mä tykkää tissivaosta. Mun mielestä kautta aikain tissivako on ehkä eroottisin näky, mitä vaatteet päällä voi olla olla.
Siihen päälle mun ladonovihartiat ei anna käyttää pyöreitä kaula-aukkoja, koska sellainen leventää entisestään eli mulla on AINA V-kaulus, välillä aika syvällekin uurrettu.
Ja ei, en ole ikinä hieronut tissejä kenenkään naamaan, ei mulla edes kuin C-kuppi, joten kuka tällaisten hieromisesta ede tykkäis :D
No ei minuakaan ärsytä, lähinnä huvittaa. Ajattelen niin, että tämmöisellä ihmisellä ei välttämättä ole mitään muuta kuin ne rinnat :). Yksi kaveri kertoo ihan kuppikokonsa kaikkineen siellä. Ihminen on muutenkin tosi iso ja lihava, joten H tai jopa I- kupin rintojen mainostaminen lähinnä huvittaa.
Itse olen a-kupin naisia :D. Nyt olen vähän päässyt lihoamaan ja rinnat ovat kasvaneet siinä samalla. Tämä lihominen ällöttää ja myös ne isommat rinnat. Pakko saada itseni tikkiin, en tykkää yhtään noista rasvaläpyttimistä.
Lautamiehen tytär taitaa kysellä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:27"]
Enpä muuta ajattele, mutta tuli mieleen että taitaa minunkin fb-kuvassa näkyä paljonkin rintavakoa, ja olen nelikymppinen ;-) On vaan isot tissit ja jos on vähääkään korkeaa pyöreää kaulusta avarampi kaula-aukko niin kyllä sitä tissivakoa näkyy. Näinköhän ihmisetkin pitävät minua ihme tyrkkynä kaamean tissivakokuvani takia ;-)
[/quote]
Just meinasin sanoa samaa. Ja ikää on jo 43. Mulla nyt vaan sattuu olemaan isot ja kauniit rinnat, joita on vaikea peittää. Enkä edes halua.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:34"]
14 linkissä palsta mamman proto tyyppi
[/quote]
ei taida olla perus persjalkainen tallaaja, sanoisin noita jo rotusääriksi...