Me emme aio syödä tänään nakkeja ja perunasalaattia, vaan tavallista ruokaa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ööö.... 😂😂😂 Okei?? Siistiä?? V... mitä lumihiutaleita olette🤦🏼♀️
Hyvää vuoden viimeistä päivää sinullekin :D Onhan se ihan hirveä asia, jos ihmiset keskustelevat syömisistään....
Kyllä siitä on joku tirekdiivi, että uunna vuonna on syötävä nakkeja ja perunasalaattia etesvastuun uhalla. Ei siitä muuten kerrottaisi joka lehdessä ja annettaisi nakinkeitto-ohjeita.
Me syödään tänään naudan sisäfileestä tehtyä pataa. T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Filee menee hukkaan pataruoassa, mutta teette, mitä tahdotte. Pitäkää kuitenkin huoli, etteivät uunna vuonna liikkuvat teurasjätejalostajien tai kasvinsuojelumyrkkyjen käyttäjien liiton tarkkailijat huomaa ja järjestä teitä liriin. Se voi olla pitkä kakku edessä.
Vierailija kirjoitti:
Me syötämme naudan sisäfilettä koirille.
Meillä ainakin on nakkeja, perunasalaattia ja pakastealtaan yrtti- ja valkosipulipatonkia. Lisäks laitetaan tarjolle sipsiä ja dippivihanneksia sekä tietty dippejä.
Kuulostaa jotenkin niin kamalalta, mutta kaikille maistuu ja kuuluu uuteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin on nakkeja, perunasalaattia ja pakastealtaan yrtti- ja valkosipulipatonkia. Lisäks laitetaan tarjolle sipsiä ja dippivihanneksia sekä tietty dippejä.
Kuulostaa jotenkin niin kamalalta, mutta kaikille maistuu ja kuuluu uuteen vuoteen.
Täällä aika sama menu. Tykkään laittaa ruokaa ja lapsillekin maistuu muukin kuin eines, mutta me kaikki tykätään perinteistä. Jouluna kinkkua ja laatikoita, uutena vuotena nakkeja ja perunasalaattia.
Eikö edes tortilloja tai nachopeltiä???
Nuohan ovat nykyisin HUPPUtrendikkäitä murkinoita myös äityleiden keskuudessa!
mielestäni nakit ja perunasalaatti ovat täti- ja vanhussafkaa nykyisin.
Minä syön vasta tänään jouluruokaa. Nakit ja perunasalaatin ostin kyllä, kuten ostan varmaan 12 kertaa vuodessa, koska pidän niistä.
Mulla on broilerin koipea, riisiä ja kastiketta.
Perinteet on mukavia! Just laitoin perunat kiehumaan salaattia varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä opin vasta tältä palstalta muutama vuosi sitten, että uutenavuotena kuuluisi syödä nakkeja ja perunasalaattia.
Mä opin vasta pari viikkoa sitten, kun googlasin perunasalaattireseptejä. Ja nyt on perunasalaatti tekeillä, ehkä tästä tulee meidänkin perinne!
Me paistetaan pihvit ja juodaan punaviiniä. Lisukkeeksi teen itse ranskalaisia ja kasviksia, ehkä uunijuureksia tai sitten pannulla paistettuja hunajalla maustettuja porkkanoita ja paahdettua parsakaalia.
Ööö.... 😂😂😂 Okei?? Siistiä?? V... mitä lumihiutaleita olette🤦🏼♀️