Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä haluaa alistua

Vierailija
31.12.2020 |

Bdsm

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että edes kevyt dominointi olisi monelle miehelle mahdollista. Miehen alkukantainen perusvietti pitäisi olla peniksen työntäminen naiseensa. Se on jo itsessään dominoivaa. Eikö siitä olisi helppo jatkaa? Komenna nainen polvilleen lattialle. Jalkaterät pakaroiden alle, polvitaipeet haaralleen. Selkä suorana. Huomaat, että suu on sopivalla korkeudella nautintoa varten. Alistuva nainen kiihottuu tässä asennossa, palvellessaan miestään.

En osaa sanoa, voiko mies oppia nauttimaan piiskauksesta. Voi se olla mahdollista. Omalla kohdalla tämä meni vähän toisella tavalla. Kerroin melko pian seurustelun alettua, panon jälkeen sängyssä, että minun on pakko saada piiskata sinua. Olin varma, että tähän tämä alkava suhde sitten päättyi... kävelisin ulos yksin. Itkisin ehkä matkalla poikkeavuuttani. Tuohon aikaan sadismi oli luokiteltu sairaudeksi. Mutta hän halusikin heti kokeilla. Asettui syliini, aloin läimimään kämmenellä pakaroille. Piiskakin toki sitten ostettiin, ja niin meidän rakkaustarinamme alkoi.

Ei välttämättä.  Kun on perusteellisen feminismikasvatuksen saanut, niin on oppinut jo lapsesta, ettei naisen minkäänlainen edes puolittainen alistaminen ole suotavaa.

Minä olen saanut tuollaisen kasvatuksen naisten keskellä ja naistenlehtiä lukien. Siellä maalaillaan ihan erilaista kuvaa, mitä naiset mieheltä odottavat. Onneksi tajusin tuon edes myöhään, kuin en milloinkaan, ja nyt naiset olleet tyytyväisiä. Kyllä sille hellyydelle ja tasa-arvolle on silti oma paikkansa, kohtaamieni naisten kanssa se ei vain ole ollut makuuhuone.

Niin ei kurinpitäminen kotona tarkoita et ei ole tasa arvoa tai hellyyttä. Rajat on rakkautta ja rajan rikkoutumisesta seuraa rangaistus. Nainen kokeilee ja rikkoo koska haluaa varmuuden et on rakastettu. Toinen aspekti liittyy haluun sangyssä. Senkin takia nainen rikkoo rajoja et saa nautinnon ja kokee naisellisen heikkouden.

Vierailija
22/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että edes kevyt dominointi olisi monelle miehelle mahdollista. Miehen alkukantainen perusvietti pitäisi olla peniksen työntäminen naiseensa. Se on jo itsessään dominoivaa. Eikö siitä olisi helppo jatkaa? Komenna nainen polvilleen lattialle. Jalkaterät pakaroiden alle, polvitaipeet haaralleen. Selkä suorana. Huomaat, että suu on sopivalla korkeudella nautintoa varten. Alistuva nainen kiihottuu tässä asennossa, palvellessaan miestään.

En osaa sanoa, voiko mies oppia nauttimaan piiskauksesta. Voi se olla mahdollista. Omalla kohdalla tämä meni vähän toisella tavalla. Kerroin melko pian seurustelun alettua, panon jälkeen sängyssä, että minun on pakko saada piiskata sinua. Olin varma, että tähän tämä alkava suhde sitten päättyi... kävelisin ulos yksin. Itkisin ehkä matkalla poikkeavuuttani. Tuohon aikaan sadismi oli luokiteltu sairaudeksi. Mutta hän halusikin heti kokeilla. Asettui syliini, aloin läimimään kämmenellä pakaroille. Piiskakin toki sitten ostettiin, ja niin meidän rakkaustarinamme alkoi.

Ei välttämättä.  Kun on perusteellisen feminismikasvatuksen saanut, niin on oppinut jo lapsesta, ettei naisen minkäänlainen edes puolittainen alistaminen ole suotavaa.

Minä olen saanut tuollaisen kasvatuksen naisten keskellä ja naistenlehtiä lukien. Siellä maalaillaan ihan erilaista kuvaa, mitä naiset mieheltä odottavat. Onneksi tajusin tuon edes myöhään, kuin en milloinkaan, ja nyt naiset olleet tyytyväisiä. Kyllä sille hellyydelle ja tasa-arvolle on silti oma paikkansa, kohtaamieni naisten kanssa se ei vain ole ollut makuuhuone.

Niin ei kurinpitäminen kotona tarkoita et ei ole tasa arvoa tai hellyyttä. Rajat on rakkautta ja rajan rikkoutumisesta seuraa rangaistus. Nainen kokeilee ja rikkoo koska haluaa varmuuden et on rakastettu. Toinen aspekti liittyy haluun sangyssä. Senkin takia nainen rikkoo rajoja et saa nautinnon ja kokee naisellisen heikkouden.

Minä en tuollaisesta naisesta jaksaisi ottaa vastuuta, kun on vielä pienet lapsetkin hoidettavana vuoroviikoin. Brättäily on ihan kivaa makuuhuoneessa, mutta sen ulkopuolella kaipaan rinnalleni tasa-arvoisen ja täyspäisen naisen. Tietää muutenkin olevansa rakastettu ja tärkeä, niin ei tarvitse arjessa suutaan soittaa.

Exä selvästi olisi halunnut kotikuria ja remmiä, mutta en siihen lähtenyt pitkän harkinnan jälkeen. Siinä pitää kuitenkin ottaa vastuu toisesta kokonaan. Ja pienten lasten ja töiden keskellä se olisi ollut ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenkiintoista. Alistuminen on alistumista vaikka (ja etenkin silloin kun) ei halua alistua. 

Sen sijaan jos ei halua alistaa, ei se lopulta ole alistamista, vaan alistumista alistamaan. 

Kaikenlaistahan sitä voisi tehdä rakkaansa eteen, mutta itseäni piiskaaminen inhottaa ajatuksena vielä enemmän kuin piiskan saaminen. 

Vierailija
24/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kohta... ei. Jos henkilö ei halua alistua eikä anna suostumustaan, ja häntä siitä huolimatta alistettaisiin, on rikos. Subi nimenomaan haluaa alistua.

Toinen kohta... juuri näin. Jos kumppanisi haluaisi esimerkiksi piiskaa, hän tarvitsee piiskaajan, joka kiihottuu piiskaamisesta. Silloin piiskaamisessa on paljonkin järkeä. Kumpikin nauttivat.

Kolmas kohta... nämä ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä. Kaikki eivät ole kinkyjä, eikä tarvitse ollakaan.

Vierailija
25/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kohta... ei. Jos henkilö ei halua alistua eikä anna suostumustaan, ja häntä siitä huolimatta alistettaisiin, on rikos. Subi nimenomaan haluaa alistua.

Toinen kohta... juuri näin. Jos kumppanisi haluaisi esimerkiksi piiskaa, hän tarvitsee piiskaajan, joka kiihottuu piiskaamisesta. Silloin piiskaamisessa on paljonkin järkeä. Kumpikin nauttivat.

Kolmas kohta... nämä ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä. Kaikki eivät ole kinkyjä, eikä tarvitse ollakaan.

Nimen omaan noin. Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen ja omiin mieltymyksiin.

Vierailija
26/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti haluaminen ja suostuminen eivät ole niin yksiselitteisiä. Voi suostua kun toinen kinuaa, vaikka ei halua jne. 

Vierailija
27/32 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistamista ja alistumosta,on monen laista.

Vaimolle se oli sitä että halusi useamman miehen ja antaa miesten naida itseään ja levittämään jalkansa vaikkei se olisikaan niin ihanaa. Ja laittaa minut katsomaan kun vieraat miehet naivat. Eka kerta sattui ihan sattumalta ,ja vaimo oli kiimassa.

Ei sitten jäänyt ainoaksi kerraksi.

Vierailija
28/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta, että tuollaisenkin kasvatuksen jälkeen mies voi oppia uusille tavoille, mutta ei kaikki. Tai ainakaan kaikki eivät saa sitä ahaa-elämystä, että missä vika kun ei kasvatuksen mukainen pumpulivanilja toimikaan. Siihen usein vaikuttaa myös se, että harva nainen uskaltaa ääneen sanoa mitä oikeasti haluaa (varsinkaan seksiin liittyen) vaan se usein jää vihjailun asteelle.

Vierailija
29/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä maailmassa koskaan ole taidettu valtavirrassa kasvattaa ketään bdsm-tietoisesti.

Vaimon fyysinen kurittaminen on joskus pimeinä aikoina ollut laillista, mutta nykyään senkin rikos kuten pitääkin.

Ja jos ei ymmärrä eroa väkivallan ja suostumuksellisen leikin välillä, ei kannata kokeilla.

N40, switch

Vierailija
30/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä oikeasti vaikea asia. Itse olen kärsinyt seksin osalta lähes täysin kylmenneestä avioliitosta. Olen kovasti ehdottanut vuosien varrella erilaisia leikkejä, mutta vaimoni ei ole 'tohtinut' niistä oikein innostua. Itse olen switch, joten kaikki olisi ollut hänelle mahdollista. Jokin aika sitten, lähes puolen vuoden seksittömän jakson jälkeen, ehdotin hänelle aika selvää dom/sub asetelmaa. Annoin jopa ensimmäistä kertaa reilusti piiskaa paljaalle takapuolelle, määräsin tietyiltä osin hänen pukeutumissta ja kielsin orgasmit ilman lupaa rangaistuksen uhalla. Nyt yht´äkkiä vaimoni tuntuu oikeasti heränneen ja hymy on herkässä. Halaillaan ja katsotaan sarjoja toistemme kainaloissa. Olisin ollut valmis tällaiseen aikaisemminkin, mutta jokin vaimoa pidätteli - varmast pelkäsi olevansa huono feministi tai jotain. Itsekin varoin tasa-arvoisen kasvatuksen saaneena. No - nyt olemme kovin tyytyväisiä, mutta harmittaa ehkä hieman ne kaikki vuodet, jolloin on ollut täysin kylmää tällä saralla. Eli kommunikaatio on tärkeää ja parisuhdeseksissä EI ei tarkoita, että EI KOSKAAN.

Vierailija
31/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma siitä, että yllättävän moni nainen saattaisi kiihottua miehestään uudella tavalla piiskauksen jälkeen.

Kyllä tälläkin palstalla aika moni nainen haluaa, että mies ottaa naisensa eikä kysele. Rajuakin seksiä halutaan. Halutaan alfa, beta-mies ei kiinnosta. Halutaan polvistua miehen eteen ottamaan suihin. Tämmöistä se monella on. Tasa-arvo on parisuhteessa tärkeää, mutta ei se sängyssä välttämättä ole yhtään kivaa tai tyydyttävää.

Vierailija
32/32 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naisena kiihotun jo ajatuksesta polvistua miehen eteen ottamaan suihin, ja se toiveideni täyttymys. Sikäli olen alistuva. Mutta piiskaamista en halua.