Tapailemani mies ilmoitti, että hän lensi pihalle bussista ja myöhästyy tunnin,koska tulee seuraavalla.
Sovittiin treffit minun kotikaupunkiini. Mies tulee kahden tunnin ajomatkan päästä bussilla tänne päiväreissulle. Nyt ilmoitti, että on puolessa välisssä matkaa lentänyt pihalle bussista ja joutuu odottamaan seuraavaa.
Kommentit (10)
Varsinaiselta helmeltä kuulostaa. Taitaa olla pahimman luokan ongelmatapaus.
Provohan tämä on?
Sano, ettei tarvitse tulla. Pitää käyttäytyä todella huonosti, jos lentää ulos bussista. Etsi parempi mies.
Kuulostaapa kivalta mieheltä. Kysele nyt vähän, et miksi lensi pihalle bussista...
Mistä ihmeestä te näitä keksitte? Ja miksi?
Olen mamma. Uskon kaiken. Uskon kaiken.
Aika tiheään menee pitkänmatkanbusseja siellä päin. Täällä menee 2-3 päivässä, jonnekin ei ollenkaan 😂
On hyvin mahdollista koska itse en päässyt kerran bussiin turussa. Kuljettaja ei mitään syytä sanonut miksei ota minua bussiin. Menin bussiin ja se soitti poliisit mutta ei kertonut poliiseille edes miksen pääse bussiin joten haastoin sen bussifirman oikeuteen. Minä jouduin jäämään yöksi turkuun ja maksoin hotellista 160 euroa, lisäksi seuraavana aamuna minun piti olla töissä joten menetin 8 tunnin palkan. Oikeudessa ei löytynyt syytä miksen päässyt bussiin ja pyysin myös poliiseja todistajaksi ja ne ei tiennyt mitään. No oikeus totesi että saan korvauksia 1350 euroa.
Ei sieltä bussista lennä keksen matkaa ulos jos ei ole aiheuttannu häiriöö.
Ei jatkoon... ...mies siis. Peru tapaaminen