Mitä laitatte uuden vuoden aattona päällenne?
Minkälainen asu? Olen menossa huomenna kaverin kanssa tämän tutun luo viettämään iltaa ja mitä ilmeisemmin siellä on muutama muu ihminen myös.
Mä en tiedä yhtään mitä laitan päälle, sillä olen kulkenut melkein koko koronavuoden perus rutkuissa. Miten tällainen hieman pullea, nuori sinkkunainen saisi itsestään edustavan näköisen? Erityisesti ujostuttaa kun paikalla on todennäköisesti minua paljon tasokkaampia miehiä.
Kommentit (23)
Ensin uimapuvun ja puoliltaöin, jos ei liian pilvistä raketeille niin toppahousut ja takin.
Tarkoitus kellua paljussa skumppaa siemaillen ja naapurien raketteja katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla työvaattee.
Kotiin tultua kotivaatteet.
Ja illalla saunan jälkeen ensin saunatakin ja sen jälkeen pyykistä otetun puhtaan oleskeluasun, joka yllä syömme nakkeja ja perunasalaattia ja sipsejä ja klo 00.00 nautimme vasta-avattua kuohuviiniä
Siinäpä se aattopäivä ja pukeutuminen.
Ihanan tavallista ja ennalta-arvattavaa. Saunan jälkeen nakkeja ja perunasalaattia sekä sipsejä. Noin se varmaan menee suurimmassa osassa suomalaiskoteja tänään.
Ap tuollaisessa tilanteessa kun ei tunne muita eikä tiedä miten muut pukeutuvat, laittaisin itse mustat farkut ja kivan topin/puseron ja panostaisin vähän arkimeikkiä hienompaan meikkiin ja kampaukseen (kiharaa, huulipunaa). Tai sitten joku hippamekko (pikkumusta tai vastaava) ja meikki/hiukset arkisemmin, ettei tule liian pynttäytynyt ja ylipukeutunut olo jos muut ovatkin farkuissa.