Miksi pikkuhuppelissa tekee aina mieli tupakkia
Ja nimenomaan sitä mentholia mitä ei vissiin saa enää mistään?!
Kommentit (12)
Kyllä mentholia saa, mutta se on tehty vähän vaikeammaksi kuin ennen. Ostat askin ja lisäksi menthol-maustamislevyn. Laitat levyn askin sisään ja odotat tunnin. Sitten sinulla on menthol-tupakkaa.
Jos oot tottunut polttamaan humalassa?
Sama, vaikka tupakka muuten ällöttää!! Hirveä seksihimo myös iskee ja haluaisi miestä ja kunnolla.
N27
Joo muuten en edes välitä tupakasta, mutta alkaa tehdä törkeästi mieli polttaa varsinkin parin viinilasin jälkeen.
Mulla tekee pikkuhuppelissä mieli kyrpäää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu!
Ihanaa!!! Etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, vaikka tupakka muuten ällöttää!! Hirveä seksihimo myös iskee ja haluaisi miestä ja kunnolla.
N27
Mulla täysin sama sekä tupakanhimo että seksinhimo pikku päissään. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mentholia saa, mutta se on tehty vähän vaikeammaksi kuin ennen. Ostat askin ja lisäksi menthol-maustamislevyn. Laitat levyn askin sisään ja odotat tunnin. Sitten sinulla on menthol-tupakkaa.
Saako sitä levyä r-kiskalta?
Itsekontrolli hellittää, rationaalinen ajattelu häiriintyy, impulssit ottavat vallan... It’s a serious drug.
Nikotiini buustaa alkoholia hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako sitä levyä r-kiskalta?
Muakin kiinnostaa tää. En ite normi tupakkaa polta.
Mulla ihan sama juttu!