Yritin m@sturboida banaanilla
Mutta ei tullut mitään, se muussaantui sisään vaikka ei edes ollut kovin kypsä, ja kortsukin oli.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ei ole seksi puolella, Mode??
Moden aloitus tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suht kapea peeniksen muotoinen vibra, mutta se ei silti mene sisälle ja jos sen sinne tunkee niin sattuu.
N27
Neitsyeille on omat vekottimensa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suht kapea peeniksen muotoinen vibra, mutta se ei silti mene sisälle ja jos sen sinne tunkee niin sattuu.
N27
Vau, oot tiukka. Must tuntuu että oon löysä vaikka en ole synnyttänyt, mutta melkeen mahtuu 3 sormea hyvin. :( pitää alkaa treenaamaan lihaksia
Vierailija kirjoitti:
Olisit jättänyt kuorimatta.
En ees kuorinut, mutta jotenkin se muussaantui sinne. Tai ei kokonaan, mutta alkupää ainakin.
Osta vibra ja dildo. Tai esim se perus satisfyer ja jokin todella ihana dildo. Näillä lähtee suurin himotus ja tulee mahtavat orkut.
Vierailija kirjoitti:
Osta vibra ja dildo. Tai esim se perus satisfyer ja jokin todella ihana dildo. Näillä lähtee suurin himotus ja tulee mahtavat orkut.
Niin taidan tehdä koska haluan seksiä ja orkkuja mutta en miestä.
Vierailija kirjoitti:
N27
Levitä ensin liukuvoidetta siihen vibraan, niin onnistuu. Ei minullakaan mene sisään, jos yritän "kuivana" työntää sisälle, vaikka olisi miten märkä mirri itsellä.
Pitkästä aikaa sinccikseltä joku osuvakin lohkasu.