Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, pystytkö pelkkään seksisuhteeseen?

Vierailija
30.12.2020 |

Vai alkaako tulla tunteita? Erityisesti naisten mielipiteet kiinnostavat, olenhan itsekin nainen. En ole itse koskaan koettanut varsinaista seksisuhdetta, mutta luulen tuntevani itseni sen verran että tunteita alkaisi tulla. Mietin vaan että onkohan se tyypillistä naista.

Olen tinderissä ja moni mies hakee seksisuhdetta. Ei ymmärrä, ei...niin ja parisuhteessa olen oikeasti himokas nainen.

Nainen, pystytkö pelkkään seksisuhteeseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. En yleensä koskaan ihastu miehiin, tosi harvassa sellaiset joiden henkilö on oikeasti kiinnostava.

Kun luin tämän, niin mulle tuli heti näkymä sivusiilistä, parista tauoinnista ja kylmistä kasvoista.

Osuiko oikeaan?

Vierailija
22/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita tulee joko minulle tai sitten vastapuolelle. Yleensä se menee niin, että jos itse vähät välittää miehestä, niin mies vannoo rakkauttaan. Jos taas itse ihastuu, niin mies kohtelee kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. En yleensä koskaan ihastu miehiin, tosi harvassa sellaiset joiden henkilö on oikeasti kiinnostava.

Tunnevammainen tapaus.

En ole. Ihastun kyllä, mutta naisiin. Miehet vain olisivat seksuaalisessa mielessä kiinnostavampia.

Vierailija
24/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjat kaatikselle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo patja

Miksi et ole aktiivinen ratsastaja?

Inhoan hevosia?

Vierailija
25/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän noita håroja piisaa, varmaan tulee paljon kyllä-vastauksia. 🙄

On se nyt helv@tti että herran vuonna 2020 ei nainen saa harrastaa seksiä leimautumatta horoksi.

Vierailija
26/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei oo vaihtoehtoja meille, jotka ei lähde pelkkään seksisuhteeseen. Mulla ei siis ole kyse mistään moraalisesta kannanotosta, vaan yksinkertaisesti siitä, että en voi vain harrastaa seksiä jonkun satunnaisen tyypin kanssa.

Tyypin ei tarvitse olla satunnainen ja kyllä siinä pantaessakin jonkin verran tutustuu. Vähän kuin kaveri olisi.

No se ei nyt kuitenkaan ole mulle vaihtoehto. Mulla pitää olla romanttisia, ei kaverillisia tunteita seksikumppania kohtaan.

Vierailija
27/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaa, että pystyy pelkkiin seksisuhteisiin, niin saa yläpeukkuja. Miksi?

Miksi ei saisi?

Vierailija
28/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteita tulee joko minulle tai sitten vastapuolelle. Yleensä se menee niin, että jos itse vähät välittää miehestä, niin mies vannoo rakkauttaan. Jos taas itse ihastuu, niin mies kohtelee kuin ilmaa.

Ikävä kyllä, näin jouduin juuri katkerasti toteamaan 😭

Siksi mietinkin jo pitäisikö vääntää itsestään tunteeton pelkkiin seksisuhteisiin pystyvä ihminen. Not

Ap

Vierailija
29/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin helposti, miehen pitää vain olla seksuaalisesti kiihottava, mutta henkinen puoli toimimaton parisuhteen kannalta. Ja monesti se näin on mennytkin, tapahtuu myös toisin päin: henkisesti aivan täydellinen, mutta en tunne seksuaalista vetovoimaa, haluaisin vain asua ja hengata ja pitää hauskaa tällaisen kanssa. Sitten on näitä, jotka ovat sängyssä aivan mahtavia, mutta yhdessä hengailu ja juttelu ei vaan pelitä. 

Vielä en ole löytänyt ihmistä joka olisi molempia. En tie onko mussa itsessä jotain vikaa..

Vierailija
30/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Ensin pitää olla tunteet.

Vierailija
31/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tämän, niin mulle tuli heti näkymä sivusiilistä, parista tauoinnista ja kylmistä kasvoista.

Osuiko oikeaan?

Oletpas rajoittunut. Kommenttisi todistaa pointtini miesten epäkiinnostavasta luonteesta aivan täydellisesti.

Minä: pieni, siro, hoikka, pitkätukkainen. Isot silmät, korkeat poskipäät. Mekko ja korkkarit. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.

Vierailija
32/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. En ole eläissäni ihastunut kuin kahteen mieheen, toinen heistä nykyinen puoliso. Hiljaista olisi ollut seksirintamalla.

Vierailija
33/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta kanita, siis tunne-elämästä, eikä se myöskään väärin ole. Mutta kevytsuhteilu ja säätäminen ei taida olla minua varten, se on enemmän sellaisia rohkeita, ulospäinsuuntautuneita, neuvottelutaitoisia, hyviä ihmistuntijoita varten. Yhdessä kumppanissa on ihan riittävästi sopeutumista ja vaan tarvitsen siihen tutustumiseen aikaa. Ja tietysti oikeasti syvä suhde, jossa on tunteet mukana, antaa paljon enemmän kuin joku säätö koskaan voi.

Vierailija
34/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuiko oikeaan?

Oletpas rajoittunut. Kommenttisi todistaa pointtini miesten epäkiinnostavasta luonteesta aivan täydellisesti.

Minä: pieni, siro, hoikka, pitkätukkainen. Isot silmät, korkeat poskipäät. Mekko ja korkkarit. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä.

Ja sinä vaikutat vastenmieliseltä. Kukahan tässä rajoittuneelta kuulostaa?

Vierailija
35/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en, koska en ole hüora

Yläpeukuttaako naiset tätä? Miksi naisten seksuaalisuutta demonisoidaan? Jos nainen tahtoo harrastaa irtosuhteita niin mitä se on keneltäkään pois? Ne jotka tarvii tunteita seksiin niin ok, tehkää tavallanne, mutta älkää ylentäkö itseänne sen takia. Alkaa jo kyllästyttää tämä naisten seksuaalisuuden kontrollointi ja alistaminen tiettyyn muottiin.

Vierailija
36/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuosta kanita, siis tunne-elämästä, eikä se myöskään väärin ole. Mutta kevytsuhteilu ja säätäminen ei taida olla minua varten, se on enemmän sellaisia rohkeita, ulospäinsuuntautuneita, neuvottelutaitoisia, hyviä ihmistuntijoita varten. Yhdessä kumppanissa on ihan riittävästi sopeutumista ja vaan tarvitsen siihen tutustumiseen aikaa. Ja tietysti oikeasti syvä suhde, jossa on tunteet mukana, antaa paljon enemmän kuin joku säätö koskaan voi.

Hyvä että tähän ketjuun kirjoittavat vähän kypsemmätkin ihmiset.

Itselläni ollut vain kolme miessuhdetta, joista yksi tuo pelkkään seksiin perustunut. Ap:n kysymyksen asettelu on omalla kohdalla vähän outo, koska en ihastu helposti eikä seksi saanut minua ihastumaan, vaan suhde toimi siinä tilanteessa lohdukkeena (olin juuri joutunut jättämään ensirakkauteni, joka muutti töihin ulkomaille). Hyvät muistot jäi ja en usko, että kukaan koskaan sai tietää suhteestamme. Mies oli nimittäin exäni ystävä, joten siinä mielessä vähän epäsopiva suhde.

Vierailija
37/59 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuiko oikeaan?

Femukamut hakkaa tykkäysnappia, kun päälepa käyttää sanansäilää.

Vierailija
38/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pystyä. Vielä paremmin kuin nuorena.

Vierailija
39/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei oo vaihtoehtoja meille, jotka ei lähde pelkkään seksisuhteeseen. Mulla ei siis ole kyse mistään moraalisesta kannanotosta, vaan yksinkertaisesti siitä, että en voi vain harrastaa seksiä jonkun satunnaisen tyypin kanssa.

Tyypin ei tarvitse olla satunnainen ja kyllä siinä pantaessakin jonkin verran tutustuu. Vähän kuin kaveri olisi.

No se ei nyt kuitenkaan ole mulle vaihtoehto. Mulla pitää olla romanttisia, ei kaverillisia tunteita seksikumppania kohtaan.

Kyllä ainakin minulle seksin harrastamiseen riittää kaverilliset suhteet. Yksin jäänyt ystäväni on kuutisen vuotta saanut käydä seksinpuutettaan minun luonani hoitamassa jos mieheni on poissa kotoa. En missään nimessä harrastaisi kyllä mitään yhdenillanjuttuja tuntemattomien kanssa

Vierailija
40/59 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan puhui suhteesta, ei irtoseksistä. Kaksi ihan eri asiaa.