Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ärsyyntyvät sinuun? Miksi toimit niin?

Vierailija
30.12.2020 |

Minä onnistun ärsyttämään. Olen suorapuheinen, ja se on syy.

Minun ohjenuorani on, että minulla on oikeus ajatuksiini, mutta minulla ei ole oikeutta loukata ketään. En koskaan näytä ymmärtävän, miksi ihminen loukkaantuu, jos sanon jonkinnasian neutraalisti. En syytä, en syyllistä, en neuvo, vaan totean vain.

Tämän päivän ärsytykseni av:lla on havaintoni, että Itiksessä maskittomuus korreloi tyylittömyyden ja halvan pukeutumisen kanssa. Se on minun havaintoni, minkä olen tehnyt niistä 10 prosentista, jotka eivät maskia käytä. Huh, mikä suuttuminen.

Miksi sinä ärsytät muita ja miksi toimit niin kuin toimit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian hyvä. Se aiheuttaa vihaa.

Vierailija
2/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liian hyvä. Se aiheuttaa vihaa.

Siis tarkoitatko, että soitat vaikka pianoa täydellisesti, teet gourmetia ja voitat aina shakissa - niin ihmiset siinä sivussa vihaavat sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten huonojen puolien nostaminen esiin on kyllä pelkkää ilkeyttä. Ei täällä kukaan täydellinen ole.

Vierailija
4/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarikansalle aina kantsii Kertoo...

😝😝😝😃

Vierailija
5/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten huonojen puolien nostaminen esiin on kyllä pelkkää ilkeyttä. Ei täällä kukaan täydellinen ole.

Ei olekaan. En itsekään ole mikään tyylinäyte. Jos olisin sellainen, joka kerää kaikki pidennykset ja räpsyttimet ja sijoittaa hyviin vaatteisiin, niin sitten se olisi minulta ilkeyttä. Itse olen ihan farkkukansaa.

Olen myös tehnyt havainnon, että jumpassa tällätyimmät peilaavat itseään eniten, ja että sairaalassa samoissa vaatteissa olevan työntekijän aseman tunnistaa tyylistä. Nämä ovat minun _havaintojani_, ja siksi ihmettelen, että sitä pidetään ilkeänä. Faktahan on, että toiset ovat tyylikäämpiä kuin toiset. Fakta on, että toiset laittavat ulkonäköön enemmän rahaa kuin toiset. Juuri tätä en ymmärrä: mitennse nähdään ilkeytenä?

Vierailija
6/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärsyttävä haihattelija ja herkkänahkainen. Osa persoonallisuutta, elän ideoiden kautta. Turha, hylätty konsepti voi tuottaa enemmän nautintoa kuin toimiva mutta epätyydyttävä käytäntö.

7/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vieraat tai puolituntemattomat ihmiset ovat ärsyyntyneet minuun koska olen hiljainen, sivusta muita ihmisiä tarkkaileva uusien ihmisten seurassa. Kai he ovat tulkinneet sen ylimielisyydeksi eli että arvostelen heitä mielessäni. 

Enimmäkseen ärsyyntyneitä huomautuksia tästä olen kuullut parikymppisenä, opiskeluaikoinani, kun vielä osallistuin illanviettoihin, joissa käytettiin alkoholia. Selvinpäin aniharva on sanonut mitään, joskus kyllä niinkin on käynyt. 

Vierailija
8/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä, ruma, ärsyttävä. Toisten mielestä tyhmä, supernaivi, sinisilmäinen. Mutta tiedoksi elämä on opettanut.

9/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan perustella näkemykseni erittäin loogisesti ja vastaansanomattomasti, vaikka asia olisi erittäin monisäikeinen eikä yhtä selvää vastausta ole. 

10/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Osaan perustella näkemykseni erittäin loogisesti ja vastaansanomattomasti, vaikka asia olisi erittäin monisäikeinen eikä yhtä selvää vastausta ole. 

Miksi toimin niin? Koska olen erittäin usein oikeassa. Tosin osaan myös myöntää jos olen väärässä, jottei porukalla mene loputkin hermot. 

Vierailija
11/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oman elämäni herra ja se vasta ärsyttää ihmisiä. Olen riippumaton kenestäkään, joten se on siinä.

Vierailija
12/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oman elämäni herra ja se vasta ärsyttää ihmisiä. Olen riippumaton kenestäkään, joten se on siinä.

Miten se näyttäytyy muille ihmisille? Eli mikä siinä muita ärsyttää?

Vierailija
13/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, mutta en jaksa politiikkaa. En ole suorapuheinen vaan hiljainen. Ihmisillä ei ole omaa elämää, joten kyttäävät omaani.

Vierailija
14/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estänyt kaikkia uhkaavan tulipalon, hukkumisen, sammuneiden jäämisen kylmään yöhön, kännissäajon, tappelun ja monta muuta katastrofia kaveriporukan illanvietoissa. Muut ovat täysin välinpitämättömiä ja tiuskivat vaan että älä jännitä, oo rauhassa.

Vierailija
15/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/17 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vihaa minua, koska olen aina oikeassa, jopa silloinkin, kun olen väärässä.

Vierailija
17/17 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi