Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 25v. Juon kaljaa yksin kotona! Ei ole eka ilta tänä syksynä..

Vierailija
30.12.2020 |

Eikä toinen vaan yksi sadoista tänä vuonna.
Minulla ei ole yhtään mitään ja olen kaikkea muuta, kuin haluttu kaikilla osa-alueilla. Miksi yrittäisin tai kannattaisi yrittää .

En kerjää sääliä. Haluan vain vastauksen, että minkä ihmeen takia viettäisin elämäni jotenkin muuten kärvistellen?
T. Poika25

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä siitä olenko luuseri vain en. Kysyn vain, että miksi kärvistelisin muuten jos tämä on ainoa asia josta nautin?

T.ap

Vierailija
2/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raju kaveri

Vierailija
4/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, juova mies ei ainakaan mikään naismagneetti ole jos suhdetta kaipailet.

Kuinka olet yrittänyt edes?

Vierailija
5/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asiat ihan miten pohjilla vain ja lähtökohtasi mikä hyvänsä ihmisenä niin tuolla tavoin suuntaat jokatapauksessa entistä alemmas... Surullista!

Vierailija
6/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta olenko naismagneetti vai en. Tämän palstan mukaan kelpaan vain kehitysvammaisille naisille. Niin te olette sanoneet. Älkää syökä sanojanne!

T.ap

Vierailija
7/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ainoa asia josta nautit niin go for it, jossain vaiheessa se vaan alkaa tuntumaan ja voi olla myöhäistä sit jo muuttua.

Jotkut saa nautintoa esim liikunnasta, ihmissuhteista ja harrastuksista. Musta kyllä toisaalta hienoa olla avoimesti deeku ja myöntää rehellisesti että mikään muu ei edes kiinnosta. Pointsit siitä.

Vierailija
8/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kumminkin miettiä jotain muutakin tuon oheen.

Vierailija
9/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole normaali ihminen. Vaan vähä älyinen aspergeri. Ei diagnoosia, mutta ei minua ikinä ole tutkittukaan. Samalla myös muita mt ongelmia+ alkoholiongelma löytyy. T.ap

Vierailija
10/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään ulkoinenkaan ominaisuus täsmää haluttuja vaatimuksia. En kaipaa yhäkään sääliä. Valaisin hieman vain tilannetta, ETtä miksi en joisi?

T.ap

Vierailija
11/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä?

Kuinka kujalla sä oikein olet?

Vierailija
12/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kaljaa menee illassa? Noin suunnilleen?

Itse olen nyt vuoden verran tissutellut 2-3 kaljaa illassa. Nyt joulun aikaan kun ahdistus on pahimmillaan olen siirtynyt juomaan brandya. Kohta 0,7 pullo mennyt, ostin sen ennen jouluaattoa. Siihen päälle useampi kalja ja rauhoittavia. Niillä pidän mielen tasaisena ja pystyn nukkumaan ja toimimaan arjessa. Ei tässä mitään järkeä ole kylläkään, mutta juuri nyt en saa mistään kiinni että voisin toimia toisin.

Käyn töissä ja elämä muutenkin ulkoisesti mallillaan. Päässä vain ei pysy järjestys.

M4?

Vierailija
13/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanokaa, että helvetin väliä sillä on, että pilaan elämäni? Ehkä tämä masentuneen ihmisen puhetta, mutta eikö minulla ole ihan pätevä syy olla masentunut?

T.ap

Vierailija
14/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä ainakaan juo. Ole positiivinen asioista kiinnostunut, ota pienistä vihjeistä opiksesi ja samalla teet sitä mitä itse haluat ( no et tietenkään ryyppää ja pelaa pleikkaria ooll thö taim ). Samalla tietenkin otat mahdollisen kumppanisi todella vakavasti huomioon ja sovittelette elämänne yhteisiin uomiin. Jos sulla on se juttu joka pitää sua elämässä kiinni, niin se myös kiinnostaa mahdollista tulevaa kumppania. MUTTA sun täytyy sovittaa se juttu siihen teidän yhteiseen elämään, muuten se ei toimi.

isoisä

Vierailija
15/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatusi paraneee kummasti jos jätät oluen pois. Pienikin määrä alkoholia heikentää unen laatua merkittävästi ja saa elämän tuntumaan erittäin kurjalta.

https://www.firstbeat.com/fi/uutiset/suomalaistutkimus-yksikin-alkoholi…

Tosin tämän takia saatat olla jo niin masentunut että ajattelet että mitä väliä sillä on. Mutta kokeile vaikka pari viikkoa niin huomaat.

Vierailija
16/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin juoda siinä kohtaa, kun aloin tuntea oloni hyvin kurjaksi.

Mitä ihmeen väliä sillä on, että pilaanko elämäni? Ei minulle ole mitään kumppania. T.ap

Vierailija
17/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sanokaa, että helvetin väliä sillä on, että pilaan elämäni? Ehkä tämä masentuneen ihmisen puhetta, mutta eikö minulla ole ihan pätevä syy olla masentunut?

T.ap

On sulla syy. Toi juominen tosin vaan lopulta pahentaa tilannetta. Hetken helpotus ja lopulta olet vieläkin surkeampi.

Parempi yrittää saada rutiinit pyörimään. Töitä, fyysisen kunnon parannusta, terveelistä ruokaa, paljon unta, mielekkäitä harrastuksia. Noita kun tekee nyt vuoden ensialkuun, niin alkaa tuntumaan paremmalta. Älä odota hetkessä tapahtuvia muutoksia. Sitten on mukavampi ottaa joskus kaljaakin, kun kaikki muu on paremmin. Sen jälkeen voi joku kumppanikin löytyä, jos sitäkin etsii rauhassa, eri keinoin, eikä odota nopeaa onnistumista.

Vierailija
18/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralilin juuri Av:n kulttuuriministeriössä. Heidän virallinen suullinen lausuntonsa on, että provo 2/5

Vierailija
19/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhäkään ei ollut yhtäkään pätevää syytä. Se, että pilaan elämäni ei ole syy. Elämä on jo piloilla eikä tätä voi enempää pilata.

T.ap

Vierailija
20/37 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaljaa kittaava nuori mies saa heti hirveästi vastauksia ja huomiota , mutta kun minä, kaljaa kittaaava nainen postaan tänne niin ketään ei kiinnosta? 

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi