Perheenne yhteenlasketut vuosittaiset bruttotulot?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 22:39"]"Tilastokeskuksen palkkarakennetilaston mukaan kaikkien kokoaikaisten palkansaajien keskimääräinen kuukausiansio oli vuoden 2011 viimeisellä neljänneksellä 3 109 euroa ja mediaaniansio 2 774 euroa. "
Näin. Ei paniikkia! Ei täällä muutkaan niin rikkaita ole.. ..paitsi palstalla.
[/quote]
Mulla on aina ollut tavoite pitää palkka miesten keskiarvon yläpuolella, silloin pärjää kivasti.
-26-
Veikkaisin noin 35 000. Mediatyöläisiä, ikää alle 30 v.
15 000. Ja asumistuki sekä toisinaan toimeentulotuki. Koulutus FM. Työkokemus 15 v.
240 teuroa, kaksi KTM:ää, vajaa 10 vuotta työuraa takana, molemmilla noin 120 teuroa/vuosi
Pääomatuloni noin 90 000 euroa (perityn omaisuuden tuottoa), omaisuutta monen miljoonan arvosta, miehen palkka noin 50 000 euroa vuodessa - akateemisesti koulutettuja ollaan molemmat - minä olen tällä hetkellä kotiäitinä, nuorin lapsi 3 v.
Vielä hetki sitten 124000€/vuosi, nyt jäin pois töistä joten tälle vuodelle tulee n 110k€.
70 000 e. Köyhiä siis ollaan, mutta melkein velattomia!
2 aik+ lapsi yht n 60 000 eur bruttona
reilu 100 000 euroa, kaksi humanistia :)
aineenopeja molemmat
Noin 90 000 € kaksi IT-työläistä. Huomauttaisin kyllä, että n. 30% tuosta menee suoraan veroihin yms. työeläkemaksuihin
nosto
nyt minä kyllä haluan sanoa pari sanaa näille ainaisille huutelijoile, että onpa täällä nyt taas rikasta porukkaa liikkeellä ja heheheh. Kyllä se nyt on vaan niin, että jos olet koulutettu ja urallasi yhtään edennyt, niin ne palkat ovat tietenkin isommat kuin vaikkapa julkisen sektorin hoitotyössä tms.
Meillä yhteensä n. 190 000 vuodessa. Mies johtaja, minä johtaja. Meillä mielestäni vielä kohtuullisen pienet palkat suhteessa duuneihin, benchmarkattu on.
Ja miksi tällä palstalla sitten data voi olla yllättävänkin korkeaa - no olisiko siksi, että varmaan täällä myös palstaileen ns uraäitejä kotiäitien lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:03"]
Noin 90 000 € kaksi IT-työläistä. Huomauttaisin kyllä, että n. 30% tuosta menee suoraan veroihin yms. työeläkemaksuihin
[/quote]
Eiköhän jokainen joudu maksamaan veroa palkastaan.... Mulla menee 27+6,05% ja miehellä 34+6,05%
No, mutta mielelläni kuulisin jonkin selityksen sille, että miksi AINA kun tämän kaltaisia keskusteluita täällä käydään, ryhdytään väittämään että ihmiset valehtelevat tulonsa? Että ei voi olla mahdollista, että ihmiset tienaavat niin ja niin paljon? Se minua ärsyttää.
Meidän yht.lasketut tulot 100 000€.
Syynä tuohon tulojen valehteluun on se, että suomalaisten keskiansiot ovat selvästi pienempiä ja täällä yhtäkkiä vastaa kaikki jotka tienaavat itse 100 000 tai ylikin.
no mutta ei sen perusteella voi väittää että ne isoja tuloja kertovat valehtelevat! Se vain kertoo että otanta täällä ei kenties korreloi keskimääräisen populaation kanssa. Ehkä myös ne isoja tuloja saavat mielellään osallistuvat näihin ketjuihin. Ehkä myös tämmöisessä nettiyhteisössä on keskimäärin koulutetumpaa väkeä liikkeellä.
"Tilastokeskuksen palkkarakennetilaston mukaan kaikkien kokoaikaisten palkansaajien keskimääräinen kuukausiansio oli vuoden 2011 viimeisellä neljänneksellä 3 109 euroa ja mediaaniansio 2 774 euroa. "
Näin. Ei paniikkia! Ei täällä muutkaan niin rikkaita ole.. ..paitsi palstalla.