Kaunako ihminen selviää juomatta ja syömättä
Siis perusterve parikymppinen nainen 170cm/53 kg, huonot veret on mutta siis muuten oon terve. Kuolenko jos olen esim viikon syömättä ja juomatta yhtään mitään. En siis jois edes vettä. Ajattelin kokeilla yhtä superpaastoa.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:46"]
Alastomat selviytyjät ohjelmassa sanottiin muistaakseni että ilman ruokaa ja vettä selviää kolme vuorokautta ennenkuin sisuskalut alkaa sammua, mutta jos saa vettä tarpeeksi niin pärjää syömättä 21 vuorokautta.
[/quote]
Tv:n paastodokumentin mukaan 40 vrk ilman ruokaa on se raja, jonka jälkeen kuolo alkaa korjata satoa. Yksi tuttuni on paastonnut pari kertaa 30 vrk, siis vettä on juonut.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:31"]
Siis perusterve parikymppinen nainen 170cm/53 kg, huonot veret on mutta siis muuten oon terve. Kuolenko jos olen esim viikon syömättä ja juomatta yhtään mitään. En siis jois edes vettä. Ajattelin kokeilla yhtä superpaastoa.
[/quote]
Todennäköistä on että täydelliseen juomattomuuteen jo kuolee viikossa. On tosin dokumentoituja tapauksia joissa on vähän yli viikon selvitty. Täältä lisätietoa:
http://www.kysy.fi/kysymys/kuinka-kauan-ihminen-parjaa-syomatta-tai-juomatta-mitaan
Et selviä hengissä sitä viikkoa juomatta. Onko mielikuvituksesi jo lähtenyt kesälomille, kun näin tyhmiä provoja kirjoittelet?
Kokeile, sittenhän mekin tiedetään. :) Jos vaikka päivität joka pvä fiiliksiä, tiedetään sitten kun päivitykset loppuvat, että kauanko kesti.
Alastomat selviytyjät ohjelmassa sanottiin muistaakseni että ilman ruokaa ja vettä selviää kolme vuorokautta ennenkuin sisuskalut alkaa sammua, mutta jos saa vettä tarpeeksi niin pärjää syömättä 21 vuorokautta.
Syömättä kestää n: pari viikkoa mutta juomatta vain pari päivää eli syömättä voit olla pidempäänkin mutta juoda kannattaa jos ei halua kuolla (eikä kukaan toivottavasti halua!)
Plääp kirjoitti:
Syömättä kestää n: pari viikkoa mutta juomatta vain pari päivää eli syömättä voit olla pidempäänkin mutta juoda kannattaa jos ei halua kuolla (eikä kukaan toivottavasti halua!)
Näyttää tuo aloittaja haluavan.
Miksi sinun pitäisi laihduttaa? Nyt olet jo lievästi alipainoinen.
Plääp kirjoitti:
Voiko samalla pumpata rautaa salilla ja juosta maratonin, jos on pelkällä vesikuurilla? Vai onko se paskahalvauksessa makaamista viikon jälkeen?
Oot kyllä erittäin luiseva jos 50 kiloo painat.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa bulimialta.
Eikä kuulosta.
Muuten, eka viesti on vuodelta 2014. Onkohan ap vielä elossa?
Moni sairaus lähtee paastomalla, mutta ei kolmella päivällä pärjää, vaan lähinnä kolmella viikolla.
Syömättä n. 2 viikkoa, juomatta 2-3 päivää.
Itse olen sairastanut anoreksiaa ja aina joutunut tioutukseen jo n. viikon syömättömyyden jälkeen. Siinä 5.-6. päivän tienoilla alkaa taju lähteä, eikä jaksa välttämättä edes kättä liikuttaa.
Jotain 2-3h maksimissaan, aw-mamma siis, sitten pitää jo pistää pirtelöä tai proteiinipatukkaa,kakkua tai ihan mitä vaan naamaan. Kyllähän siinä verensokeri romahtaa miinuksille muuten.
Näin ainakin naisvaltaisella allalla , huomaa päivittäin kun jollain kuulemma verensokerit laskee ja sitte megapulla naamaan.
Itse olen paastonnut vain pari viikkoa kerrallaan, mutta huomasin pariin otteeseen kun paastosin 3 viikkoa että mieliala terveys kärsi. En saanut itseäni ylös sängystä, niin minut kuljetettiin sairaalaan. Olin siellä viikon ja aloin taas syömään. Olen 19 vuotias 194 pitkä ja painan 80 kiloa. Kuka ikinä lukee tämän en suosittele paastoamista, kokeile vaa viikko ja syö sen jälkeen normaalisti taino kokeile miten itse haluat ja nää ite mikä on parasta sulle.
Ok. Kiitos tiedosta.t.ap
Pidän siis päivän pari "paastoa" mutta tilkkanen vettä kannattaa varmaan minun juoda.