Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oksettaa. Ei olisi pitänyt lukea uutisia tänään.

Vierailija
04.06.2014 |

Puistatus.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion skipata tähän aiheeseen liittyvät uutiset kokonaan, en kestä tällaisia. Oksettaa, itkettää, puistattaa.. :*(

Vierailija
2/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo! Jopa sitä ollaan niin herkkiä, mutta kun samaa tapahtuu joka puolella maailmaa koko ajan ja vielä paljon pahempaa. Miten te ylipäätään voitte seurata uutisia? Nigeriassa parhaillaan pari sataa nuorta tyttöä myydään seksiorjiksi tai pakkoavioliittoon. YM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavinta tässä se on, että iltapäivälehtien toimituksissa korkataan shamppanjaa.  Nyt tehdään taas tragedialla rahaa ja saadaan klikkauksia...

Vierailija
4/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:09"]

Oksettavinta tässä se on, että iltapäivälehtien toimituksissa korkataan shamppanjaa.  Nyt tehdään taas tragedialla rahaa ja saadaan klikkauksia...

[/quote]

no ei varmasti korkata. Ei se niin moraalitonta porukkaa olet. Olet sairas itse.

Vierailija
5/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:05"]

Siis haloo! Jopa sitä ollaan niin herkkiä, mutta kun samaa tapahtuu joka puolella maailmaa koko ajan ja vielä paljon pahempaa. Miten te ylipäätään voitte seurata uutisia? Nigeriassa parhaillaan pari sataa nuorta tyttöä myydään seksiorjiksi tai pakkoavioliittoon. YM.

[/quote]

Jep.

Minä en ainakaan ole järkyttynyt tämän päivän suomalaisista uutisista, se on vain elämää, se. On se ainakin vaihtelua Hornetteihin, ja kuka nyt sai tekstiviestejä, keneltä ja miten monta. Se alkoi käydä jo pikkuisen vanhaksi.

Vierailija
6/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää mutta tuollaista on tapahtunut usein maailmalla, esim. Saksassa.

Vierailija
7/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen uutinen, mutta ei kyllä okseta yhtään... Olen kyllä varma, että jos kyseessä olisi ollut viiden selkeästi vanhemmasta lapsesta kyse, olisin järkyttynyt oikeasti. Jostain syystä tämä ei tunnu niin pahalta, miksi?

Vierailija
8/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkytyin ehkä eniten iltasanomien otsikosta "vauvojen surmista epäilty oli normaali työssäkäyvä nainen". Normaali?

Vierailija
9/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:21"]

järkytyin ehkä eniten iltasanomien otsikosta "vauvojen surmista epäilty oli normaali työssäkäyvä nainen". Normaali?

[/quote]

Miksi ei? Jos työnsä hoiti hyvin eikä saanut julkisia hepuleita, niin silloin minunkin mielestäni nainen oli normaali. Ehkäisyn olisi tietysti saanut hoitaa kuntoon tai sitten heivata mies ja elää yksin. Nainen pärjää kyllä loistavasti ilman miestäkin, jos niikseen tulee.

Vierailija
10/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali raahaa jotain vauvojen ruumiita mukanaan kämpästä toiseen?

Vierailija
11/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat kulleisiin vauvoihin komerossa? Ei liikuta ainakaan minua mitenkään tunnetasolla. Todella ikävä juttu tietenkin.

Vierailija
12/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:25"]

[/quote]

Ehkä sillä ei ollut muuta mahdollisuutta? Jos tästä nyt isompi juttu tulee, niin takuulla sinäkin saat tyydytyksen uteliaisuudellesi siitä, miksi nainen raahasi kuolleita sikiöitä mukanaan. Älä pelkää, saat siitä faktatietoa aivan varmasti!

Vierailija
13/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:30"]

Viittaat kulleisiin vauvoihin komerossa? Ei liikuta ainakaan minua mitenkään tunnetasolla. Todella ikävä juttu tietenkin.

[/quote]

Minuakaan ei sinällään liikuta, mutta katson tämän naisen olevan hyvinkin epänormaali ihminen, en siis luonnehtisi mätiä ruumiita vuosikausia mukanaan raahaavaa ihmistä normaaliksi. 

Vierailija
14/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? En mä huomannut uutisissa mitään järkyttävää. Normaalia diipadaapaa vaan.

Vierailija
15/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 14:25"]

[/quote]

Ehkä sillä ei ollut muuta mahdollisuutta? Jos tästä nyt isompi juttu tulee, niin takuulla sinäkin saat tyydytyksen uteliaisuudellesi siitä, miksi nainen raahasi kuolleita sikiöitä mukanaan. Älä pelkää, saat siitä faktatietoa aivan varmasti!

[/quote]

Mitä kenenkään utelaisuus tähän liittyy? Kommentoin ainoastaan iltasanomien idioottimaista tapaa luonnehtia ihmisiä "normaaleiksi". Moni perheensä murhannutkin on ollut iltapulujen mukaan "normaali" perheenisä/-äiti. Uskallan kuitenkin väittää, että lapsensa ja/tai puolisonsa tappamaan pystynyt ihminen ei ole normaali. 

Minua ei sinällään muuten tämä juttu kiinnosta ollenkaan, joten en kaipaa faktatietoa siitä, miksi joku tappoi ja säilytteli vauvojen ruumiita vuosikausia.

Vierailija
16/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, nyt on iltasanomissa muutettu otsikko, siitä on poistettu se sana "normaali". Tajusivat varmaan itsekin kuinka typerältä näytti.

Vierailija
17/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, siis iltalehdessä.

Vierailija
18/18 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä normaali kun abortin tehnyt.