Apua silikonin poistamiseen lattiasta!
Ostimme käytetyn auton. Autokaupassa olivat käsitelleet matot kauniin kiiltäviksi ilmeisesti silikonilla? Auton muoviset matot olivat hienon näköiset, mutta järkyttävän liukkaat. Tämä aine mikälie onkin on nyt kulkeutunut tietysti perheenjäsetemme kengänpohjissa tuulikaappiimme, jonka lattia on myöskin liukas... Löytyisikö vinkkejä liukkauden poistoon?
Kommentit (8)
Heh - olisiko autokaupan myyjän boobsit?
Vinkkejä kehiin nyt!
ap
Jotain silikoninpoistoainetta on mahdollista käyttää, mutta ymmärtääkseni käsiteltävän pinnan tulee olla tiivis. Huokoisesta pinnasta voi irrota muutakin kuin silikoni.
Mä oon putsannut silikonit pois puhdistetulla bensiinilla, jota saa apteekista
En tiedä onko lainkaan verrattavissa, mutta jotkut hiuksiin jätettävät hoitoaineet (sisältävät silikonia) jättävät lattian älyttömän liukkaaksi. Olen pyyhkäissyt ihan perus ajaxilla ja odottanut, että loput kuluu pois aikanaan.
Jokin savimainen luonnollinen puhdistusaine kuten Universal Stone hieroo rasvalian hyvin pois. Silikoni saattaa kuitenkin olla sillekin liikaa. Jos purkin päädyt ostamaan, niin käyttöä sille löytyy kyllä koko taloudessa, vaikkei silikoniin purisikaan.
Ksyleeniä rautakaupasta ja autokaupasta ilmatteeksi uudet matot.
Mitä ainetta lattia on? Auton matoista ainakin lähtisi hyvin sellaisella ohjaamon mattapintojen puhdistamiseen tarkoitetulla sprayllä (saa autotarvikeliikkeistä).
Räjähtikö boobsit