olen 43-vuotias nainen ja aion huomenna
kokeilla 22-vuotiasta "rakastajaa". Etsi netissä "opettajatarta". Kutsun suoraan kotiini. Kuullostaako miltä? En pelkää kutsua tuntematonta, mutta vähän epäilyttää, miten tuo nuori lukiolaispoika uskaltaa tulla mun luo. Pari kertaa olen tehnyt saman tempun. Toinen oli 60-vuotias ukkomies ja toinen 36-vuotias asunnoton huumeidenkäyttäjä. Molemmat silti mukavia kokemuksia.
Kommentit (22)
Haitko siis nuorta miestä ja sait 36-v. ja 60v.? 22-v. ei ole lukiolaispoika. 24-v. alkaa olla jo mies.
niin on tai nyt pääsi ylioppilaaksi. t.ap
go for it! kerro sitten tässä oliko hyvä?!
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:11"]
kokeilla 22-vuotiasta "rakastajaa". Etsi netissä "opettajatarta". Kutsun suoraan kotiini. Kuullostaako miltä? En pelkää kutsua tuntematonta, mutta vähän epäilyttää, miten tuo nuori lukiolaispoika uskaltaa tulla mun luo. Pari kertaa olen tehnyt saman tempun. Toinen oli 60-vuotias ukkomies ja toinen 36-vuotias asunnoton huumeidenkäyttäjä. Molemmat silti mukavia kokemuksia.
[/quote]
jaahas ja missäs tämä opettajatar asuu ??
Eikö vanhemmat laita alaikäisiä kesäleireille kun netissä ovat aikuisten riesana.
nro 5: palaan asiaan huomenillalla, kun olen yhtä kokemusta rikkaampi. t.ap
En ymmärrä miten joku uskaltaa kutsua kotiinsa asunnottoman huumeiden käyttäjän - ja vielä tuollaisessa tarkoituksessa. Lukiolaispojan nyt vielä voin ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:35"]
nro 5: palaan asiaan huomenillalla, kun olen yhtä kokemusta rikkaampi. t.ap
[/quote]
oiskohan tuo ihana nainen läheltä, ois ihana treffata tuollanen uskalikko
Nro 9: riskinotto kannatti, vaikka leikin hengelläni. t.ap .....asun hgin keskustassa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:48"]
Nro 9: riskinotto kannatti, vaikka leikin hengelläni. t.ap .....asun hgin keskustassa.
[/quote]
Pahus vie että itselläni tuosta lukiosta jo niin pitkästi aikaa, muuten vaikuttaisi ihan kivalle tavalle käydä "päiväkahvilla"
M43Nääsville
Huumeidenkäyttäjä, hui.. mieluummin vaikka puliukko. Huumeidenkäyttäjällä voi olla vaikka mitä tauteja, lisäksi arvaamaton käytös. En käsitä ap:n käytöstä muutenkaan, mutta tämä vei pohjat. Leikit hengelläsi, vai? Onko tylsää? Mikset mieluummin kokeilisi vaikka benjihyppyä?
Kokeilin samaa pari vuotta tuota aloituksessa mainittua miestä nuorempana mutta samanikäisen naisen kanssa. Helvetin hauskaa oli molemmilla. Nauttikaa toisistanne estottomasti, siitä jää molemmille hienot muistot.
voisitko ystävällisesti olla palaamatta asiaan kiitos! sairasta toi sun touhus.
Tämä on prooovooo. Tosin täällä oli aiemmin vähän samantyylinen jossa naisen kertoi, että omat alspet olivat miehellä ja itse harrasti tällaista suhdepeliä. Oli yksi vanha, yksi keski-ikäinen ja yksi nuori.
Ei ole provo. totta on ja sama nainen olen. t.ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 11:45"]
Ei ole provo. totta on ja sama nainen olen. t.ap
[/quote]
Tervetuloa manseen joskus, tekemään jotain kivaa ;)
M43nääsville
Aika outo heppu saa olla, että vasta 22-vuotiaana valmistuu ylioppilaaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 06:31"]
tänään se sitten tapahtuu t.ap
[/quote]
Monelta mä tuun sun luo?
22-vuotias lukiolaispoika?