Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait 40v lahjaksi?

Vierailija
04.06.2014 |

Saitko mitä toivoit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs itse, mitä sait?

Vierailija
2/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta olen lahjonut kyllä itseäni mm. 150 euron kampaajalla (ja hiustyylin muutoksella) ja pistänyt kolme sataa euroa vihdoinkin omiin vaatteisiini, eli vaihdoin vähän tyyliä pukeutumisessakin. Nyt kun olen saanut painoakin pois, niin on hyvä muuttua. Kerrankin jotakin vain itselle, eikä aina vain lapsille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toivonut synttärilahjoja sitten 18 v. jälkeen. Mielestäni on hiukan kummallista, jos vielä tuollaiset keski-ikäiset käävät alkavat listailla lahjatoiveita. Ostakoon itse mitä haluaa.

Vierailija
4/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytetään miehen kanssa aika samoihin aikoihin, joten lähdetään yhdessä matkoille, kaksin. Siinä lahjaa kerrakseen molemmille.

Vierailija
5/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi haluavansa ostaa minulle korun. Itse saan valita. :-) Lisäksi mies vei mut ulos syömään hyvin (tätä tehdään kyllä muutoinkin) ja kävi poimimassa kieloja maljakkoon sekä osti pihakukan, jonka saan joka vuosi häneltä synttäriksi.

Aivottomat vanhempani antoivat rahaa kuten aina. Taidan maksaa niillä fysioterapiaa. Viime vuonna ostin gps-sykemittarin vanhempien lahjarahalla. Olisi silti kiva jos yrittäisivät edes tuon lahjomisen kanssa, vaikka kukkapuska Interfloralla olisi kiva yllätys.

Vierailija
6/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhlia - ei lahjoja. Ihminen vanhenee samalla tavalla, vaikkei juhlikaan. Ja kaikilla on muutenkin nurkat täynnä romua, joten lahjat ovat turhanpäiväisiä.

Vierailija
7/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain heti juhlapäivän aamuna sairaalasta viestin, että kasvaimeni ei ole pahalaatuinen ja että se voidaan hoitaa helpolla leikkauksella. Siinäpä lahja.

Vierailija
8/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltäni timanttikorvikset. Ne oli täysi yllätys. Vanhemmiltani sain toivomani hajuveden. Siksi olin toivonut, koska äitini oli silloin sairaalassa ja isäni tarvitsi vinkkiä lahjan ostoon.

Vierailija
9/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 10:36"]

Sain heti juhlapäivän aamuna sairaalasta viestin, että kasvaimeni ei ole pahalaatuinen ja että se voidaan hoitaa helpolla leikkauksella. Siinäpä lahja.

[/quote]

Mulla vähän samantapainen. Sain tietää että syöpähoidot ovat tehonneet.

Vierailija
10/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja.

Vierailija
11/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin juhlat ja lahjatoiveita kysyneille sanoin että en tarvitse mitään, no kaikki sitten kumminkin alkoivat inttää että jotain on pakko antaa, niin toivoin sitten lahjakortteja kosmetologille, ja sainkin useamman ihanan hieronnan, jalkahoidon, kasvohoidon jne. Lisäksi shamppanjaa, kuohuviiniä jne.

Vierailija
12/12 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan. Tai no, syntyi kyllä muutaman viikon 40v.-päivien jälkeen, mutta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi