Mitä teit vuonna 1997?
Kommentit (32)
9 luokalta ja alotin lukion.
Ryyppäsin ja biletin joka viikonloppu.
Ikävä tuota aikaa jolloin ei ollut vastuuta kenestäkään ja sai mennä kuten haluaa (tällä tarkoitan enemmän että olisinpa ilman miestäni kuin lastani!)
keväällä elämäni romahti... avomies rillutteli, petti, hakkasi, oli sairaan mustasukkainen yms... tulin vielä samaan syssyyn vahingossa raskaaksi ja avomies pakotti mut tekee abortin :( ja vielä kiitokseksi hakkas mut kunnolla. eipä ollut enää mun avomies tuon jälkeen... kesä meni usvassa kootessani ihteäni... syksyllä yritin keskittyä jatkamaan opiskeluja ja kyllähän se elämä sit alkoi hymyilemään ja mulla alkoi ihana, villi sinkkuelämä...
Kavereita oli hirveästi ja pörräsimme Kouvolan yössä jatkuvasti. Keväällä oli vanhojen tanssit, kesällä sain ajokortin ja opettelin ajamaan autolla. Aloitin abivuoden lukiossa ja pähkäilin tulevaisuuttani. Kiva ja helppo vuosi, mut muutaman poikasekoilun voisin unohtaa.
ja Juhannuksena isäni kuoli, sairastettuaan 10 viikkoa luusyöpää. Olin kesätöissä matkatoimistossa ja valmistauduin lähtemään au pairiksi USA:aan keväällä -98.
Hoidin hevosia. Elelin sinkkuna...
Oi niitä aikoja. :D Ei ollut huolia eikä murheita, ainakaan en niitä just nyt muista ;)
Syksyllä lähdin ulkomaille jatkamaan opiskeluja. Siellä nautin täysin rinnoin viimeisestä " sinkkuvuodesta" :) Hyvähän se oli riekkua, kun mies odotti kotona Suomessa... No ei mitään pettämisjuttuja sentään, oli vaan kiva nauttia muutaman kuukauden ajan yksinään liikkumisesta yms. Sen jälkeen en ole sitä kaivannutkaan.
Kiva lukea tätä ketjua kun toiset ollut 12 vuotiaita jne.. :)
Tämän vuoden muistan vain tuon eron takia.
Pääsin ylioppilaaksi, tapasin elämäni miehen, menimme kolmen kuukauden seurustelun jälkeen kihloihin (nykyään naimisissa ja kaksi lasta) ja muutin pois vanhempieni luota opiskelemaan eri paikkakunnalle. Tapahtui paljon ja tuo vuosi on kyllä elämäni onnellisimpia! :)
asutaan edelleenkin samassa talossa paitsi meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa :)
Eikä mitään kummallisia muistoja. Olin nuhjuinen teini.