Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit vuonna 1997?

Vierailija
01.08.2006 |

Minä mm. synnytin esikoiseni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään kummallisia muistoja. Olin nuhjuinen teini.

Vierailija
22/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 luokalta ja alotin lukion.

Ryyppäsin ja biletin joka viikonloppu.

Ikävä tuota aikaa jolloin ei ollut vastuuta kenestäkään ja sai mennä kuten haluaa (tällä tarkoitan enemmän että olisinpa ilman miestäni kuin lastani!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä elämäni romahti... avomies rillutteli, petti, hakkasi, oli sairaan mustasukkainen yms... tulin vielä samaan syssyyn vahingossa raskaaksi ja avomies pakotti mut tekee abortin :( ja vielä kiitokseksi hakkas mut kunnolla. eipä ollut enää mun avomies tuon jälkeen... kesä meni usvassa kootessani ihteäni... syksyllä yritin keskittyä jatkamaan opiskeluja ja kyllähän se elämä sit alkoi hymyilemään ja mulla alkoi ihana, villi sinkkuelämä...

Vierailija
24/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelin jatkuvasti.

Vierailija
25/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita oli hirveästi ja pörräsimme Kouvolan yössä jatkuvasti. Keväällä oli vanhojen tanssit, kesällä sain ajokortin ja opettelin ajamaan autolla. Aloitin abivuoden lukiossa ja pähkäilin tulevaisuuttani. Kiva ja helppo vuosi, mut muutaman poikasekoilun voisin unohtaa.

Vierailija
26/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Juhannuksena isäni kuoli, sairastettuaan 10 viikkoa luusyöpää. Olin kesätöissä matkatoimistossa ja valmistauduin lähtemään au pairiksi USA:aan keväällä -98.

Vierailija
27/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin hevosia. Elelin sinkkuna...

Oi niitä aikoja. :D Ei ollut huolia eikä murheita, ainakaan en niitä just nyt muista ;)

Vierailija
28/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä lähdin ulkomaille jatkamaan opiskeluja. Siellä nautin täysin rinnoin viimeisestä " sinkkuvuodesta" :) Hyvähän se oli riekkua, kun mies odotti kotona Suomessa... No ei mitään pettämisjuttuja sentään, oli vaan kiva nauttia muutaman kuukauden ajan yksinään liikkumisesta yms. Sen jälkeen en ole sitä kaivannutkaan.

Vierailija
29/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea tätä ketjua kun toiset ollut 12 vuotiaita jne.. :)

Tämän vuoden muistan vain tuon eron takia.

Vierailija
30/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ylioppilaaksi, tapasin elämäni miehen, menimme kolmen kuukauden seurustelun jälkeen kihloihin (nykyään naimisissa ja kaksi lasta) ja muutin pois vanhempieni luota opiskelemaan eri paikkakunnalle. Tapahtui paljon ja tuo vuosi on kyllä elämäni onnellisimpia! :)

Vierailija
31/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään paha vuosi.

Vierailija
32/32 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan edelleenkin samassa talossa paitsi meillä on kolme lasta ja neljäs tulossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän