G: Ärsyttävimmät piirteet miehessäsi
No niin siskot, nyt sopii vuodattaa kaikki ärsytys kerralla pois :) Mä voin aloittaa:
Sotkee kuin pikkukakara
On täysin sokea sellaiselle mikä vaatisi korjausta
On täysin kuuro niin halutessaan
Laukeaa puolessa minuutissa
On täysin tapojensa orja´
Ei puhu
Eli siis tyypillinen mies kai. Olishan tuosta voinut taas vuodattaa vaikka kuin pitkästi mut en tiedä auttaako se kuitenkaan. Itsehän olen siis täydellinen, niinkuin me kaikki =)
Kommentit (9)
Vierailija:
No niin siskot, nyt sopii vuodattaa kaikki ärsytys kerralla pois :) Mä voin aloittaa:
Sotkee kuin pikkukakara
On täysin sokea sellaiselle mikä vaatisi korjausta
On täysin kuuro niin halutessaan
Laukeaa puolessa minuutissa
On täysin tapojensa orja´
Ei puhuEli siis tyypillinen mies kai. Olishan tuosta voinut taas vuodattaa vaikka kuin pitkästi mut en tiedä auttaako se kuitenkaan. Itsehän olen siis täydellinen, niinkuin me kaikki =)
Kasautuvat kunnes huomaan, että kuppeja on kadoksissa, ja käyn siivoamassa ne pois.
Muita ärsyttäviä tapoja mussukassani ei ole, eli hyvin vähällä pääsen siis :)
*itsekeskeinen
*ei hoida lapsiaan muulloin kun itselle sopii (=harvoin)
*sotkee tahallaan (leivänmurut ja hiekat kengistä lattialle)
*ei koskaan siivoa
*ei kysy mun mielipidettä, jos kysyy ei kuuntele
katselessa ja haistaa AINA sukkia kun riisuu ne, ja kaisista pahin repi varpaankynsiä ja jättää kynnen palat sänkyymme!!!
ja hei taas te iiiiiihanien unelmamiesten vaimot pliis, ei tartte vaivautua!!!
- ei osaa vertailla (esim litra/kilohinnat) kaupassa hintoja. muutenkin ostaa surutta aina kalliita juttuja. auto&moottoripyörä pitää vaihtaa kerran vuodessa.
- joskus vähän liian metroseksuaali ja pinnallinen
- ei ole 100% kasvissyöjä, kuten minä. vaikka kyllä mies aika paljon kasvisruoalla elää, muttei kokonaan
- piereskelee hirveästi
- hukkaa aina kaikki tavaransa
- jättää aina aamupala-astiat pöydälle....tai joskus vie ne tiskipöydälle muttei voi laittaa niitä tiskikoneeseen!!
- on täysin kuuro kun katsoo telkkaria tai käyttää tietokonetta
- ottaa liian vähän lapsia huomioon
- ei tajua että minä en voi vapaapäivinäni vain laiskotella ja nukkua vaikka herra niin tekeekin......
...en jaksa enää luetella muita... näitä kyllä riittäisi...
stella80:
- ei osaa vertailla (esim litra/kilohinnat) kaupassa hintoja. muutenkin ostaa surutta aina kalliita juttuja. auto&moottoripyörä pitää vaihtaa kerran vuodessa.
- joskus vähän liian metroseksuaali ja pinnallinen
- ei ole 100% kasvissyöjä, kuten minä. vaikka kyllä mies aika paljon kasvisruoalla elää, muttei kokonaan
Ai että ku ärsyttää!!!!!!!!!!!!!