Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa suolen toimimaan joka päivä?

Vierailija
03.06.2014 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttaa pellavansiemenet ja luumumehu. Illalla laitan pari ruokalusikallista pellavansiementä likoamaan juomalasilliseen vettä ja aamulla juon siemenveden. Illalla juon lisäksi puoli lasillista luumumehua.

Vierailija
42/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spirulina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 annosta kasviksia päivässä niin mitään ongelmia ei ole.

Vierailija
44/46 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kikkoja kyllä kaivattais, että toimis ees muutaman kerron viikossa...nyt mennyt tasan viikko

viimeisestä ja olo alkaa olla tukala. Harrastan liikuntaa, en oo ylipainoin ja normiruokaa syön (punasta lihaa välttelen).Luumuja olen popsinut ja kaurakuitua lisännyt jugurttiin, ei apua...Ja pieniä aterioita syön, noin 3h.n välein. Makean himo mennyt joten sekään ei syynä, mites toi magnesiumi, onko kellään auttanut??

Vierailija
45/46 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen jättämään viljat pois ja syömään paljon kasviksia rasvalisällä. Kaikki eivät neuvostani pidä mutta mua tämä on auttanut. Magnesium laittaa kyllä suoleen vauhtia sopivalla annostuksella mut vauhtia voi olla sitten yllättävän paljon.

Vierailija
46/46 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippä9999 kirjoitti:

Hyviä kikkoja kyllä kaivattais, että toimis ees muutaman kerron viikossa...nyt mennyt tasan viikko

viimeisestä ja olo alkaa olla tukala. Harrastan liikuntaa, en oo ylipainoin ja normiruokaa syön (punasta lihaa välttelen).Luumuja olen popsinut ja kaurakuitua lisännyt jugurttiin, ei apua...Ja pieniä aterioita syön, noin 3h.n välein. Makean himo mennyt joten sekään ei syynä, mites toi magnesiumi, onko kellään auttanut??

Viljakuitu saattaa jopa pahentaa ummetusta, syö mieluummin kuidut kasviksista. Kuitua on myös pähkinöissä, manteleissa, kaakaojauhossa. Älä välttele rasvaa.