Miten saa suolen toimimaan joka päivä?
Kommentit (46)
5 annosta kasviksia päivässä niin mitään ongelmia ei ole.
Hyviä kikkoja kyllä kaivattais, että toimis ees muutaman kerron viikossa...nyt mennyt tasan viikko
viimeisestä ja olo alkaa olla tukala. Harrastan liikuntaa, en oo ylipainoin ja normiruokaa syön (punasta lihaa välttelen).Luumuja olen popsinut ja kaurakuitua lisännyt jugurttiin, ei apua...Ja pieniä aterioita syön, noin 3h.n välein. Makean himo mennyt joten sekään ei syynä, mites toi magnesiumi, onko kellään auttanut??
Mä suosittelen jättämään viljat pois ja syömään paljon kasviksia rasvalisällä. Kaikki eivät neuvostani pidä mutta mua tämä on auttanut. Magnesium laittaa kyllä suoleen vauhtia sopivalla annostuksella mut vauhtia voi olla sitten yllättävän paljon.
äippä9999 kirjoitti:
Hyviä kikkoja kyllä kaivattais, että toimis ees muutaman kerron viikossa...nyt mennyt tasan viikko
viimeisestä ja olo alkaa olla tukala. Harrastan liikuntaa, en oo ylipainoin ja normiruokaa syön (punasta lihaa välttelen).Luumuja olen popsinut ja kaurakuitua lisännyt jugurttiin, ei apua...Ja pieniä aterioita syön, noin 3h.n välein. Makean himo mennyt joten sekään ei syynä, mites toi magnesiumi, onko kellään auttanut??
Viljakuitu saattaa jopa pahentaa ummetusta, syö mieluummin kuidut kasviksista. Kuitua on myös pähkinöissä, manteleissa, kaakaojauhossa. Älä välttele rasvaa.
Itselläni auttaa pellavansiemenet ja luumumehu. Illalla laitan pari ruokalusikallista pellavansiementä likoamaan juomalasilliseen vettä ja aamulla juon siemenveden. Illalla juon lisäksi puoli lasillista luumumehua.