Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian suuri ikäero?

Vierailija
03.06.2014 |

Olen 63-vuotias mies ja seurustelen 18 vuotiaan naisen kanssa. Mielestäni meidän rakkaus ja seksisuhde kukoistaa, mutta ollaan tuttavapiirissä kritiikkiäkin saatu. Aloin seurustella hänen kanssaan kun hän oli 14 vuotias, mutta seksi aloitettiin vasta kun hän oli täysikäinen. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu sinusta. Jos olet henkisesti jälkeenjäänyt niin silloin ei ole liian iso ikäero.

Vierailija
2/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk yäk yök... Voi olla provo, mutta tiedän että tällainen on tapahtunut oikeastikin pohjois-suomessa. Jos olet se sama tyyppi joka seurustelee ison perheen tytön kanssa, niin voin kertoa että olet todella vihattu siinä yhteisössä mistä tyttö on alunperin lähtenyt. Kaikki tietää että tytön perheessä on ongelmia ja se mitä hän tarvitsisi on rakastavat (otto)vanhemmat. Olet kuvottava!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rikas, ikäero on juuri passeli. Jos et ole rikas, ikäero on liikaa. Mutta senhän sinä tiesitkin jo kuusikymppisen elämänkokemuksellasi ;)

Vierailija
4/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tyttö mitenkään erikoisen näköinen ole, en nyt uskoisi hänen löytävän helposti muita miehiä! Lisäksi olen välittävä ja olen maksannut osan hänen opiskelu rahoistakin!! Vaikka 63-vuotias olenkin, niin olen silti nuorekas mies ja pelit ja vehkeet toimii voi tulla testaa jos ei usko!

Vierailija
5/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonkos sitä oli ikäeroa Erik von Frenckelillä ja Tabe Slioorilla. Mutta nyt arvon av-mammat kysyvät, että keitäs ne olivat.

Kukin tyylillään.

t. Nainen 48 v, mies 70.

Vierailija
6/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nainen olisi 48 ja poika 18 se olisi ok?

Vierailija
7/7 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 21:54"]Eli jos nainen olisi 48 ja poika 18 se olisi ok?

[/quote]

Tietenkin. Aikuisia molemmat joten kukapa sitä on oikeutettu tuomitsemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän