Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitalous 7 luokalla ja erityisruokavalio

Vierailija
03.06.2014 |

Lapsi menee 7/luokalle ja kotitaloustunnit edessa. Syo kasvisruokaa ja kalaa. Miten kotitaloustunnilla ope suhtautuu tai miten jarjestetaan? Joutuuko tekemaan liharuokaa silti? Espoossa ollaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on tämän erikoisruokavaliota noudattavan koko ryhmä syönnyt sitä "erikoisruokavaliota" eikö niin että hän yksin vaiin joutuu sitä syömään.. Oon aina luullut että muuallakin näin, mutta ei sitten..

Vierailija
22/25 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos asiasllisista kommenteista.Lapsi on poika ja pienestä pitäen oppinut syömään, kuten perheessä syödään. Tyttöjäkin on. Ei tosiaan mikään nirso, ei ole kuin yksi inhokkiruoka kotiruoissa. Itse olen kasvanut lihansyöjänä, mutta ollut jo yli puolet elämästäni  ilman lihaa, enkä itse tosiaan haluaisi mitenkään alkaa laittaa liharuokaa kenellekään ja siksi tuntuu inhalta ajatella, että lapseni joutuisi sitä tekemään vain koska suuri osa syö sellaista ruokaa.

Tosiaan kiva, että sain myös vastauksia kysymyksiini turhien viestien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Riippuu paljon valmistettavasta ruoasta, oppilaitten taidoista ym. miten monta annosta tunneilla voidaan / ehditään valmistaa. Kenellekään ei ole haitaksi syödä kasvisversiota jostakin perinteisesti lihaa sisältävästä ruoasta. Toki on harmi, jos noin toimitaan jatkuvasti. Monesti nämä kasvissyöjät ovat varsin taitavia, joten selviytyvät mainiosti oman annoksensa valmistamisesta.

kotitalousope

Vierailija
24/25 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla ei saanut olla jos ei ollut lääkärintodistusta esittää vaan kaikkea piti edes maistaa. 

Vierailija
25/25 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites keliaakikot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä