Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettikö mies minua?

Vierailija
03.06.2014 |

Mies oli käymässä kotona muutama viikko sitten mutta nyt selvisi miehen vanhemmilta että ei ollutkaan kotona yötä vaan oli ollutkin kuulemma mökillä. Miksi valehteli mulle olleensa kotona yötä? Ihan hyvin olisi voinut sanoa mulle että olikin mökillä vai oliko sitten sielläkään ja valehteli vanhemmillekin? Nyt alkoi pelottaan kun mies on ollut eksäänsä muutaman kuukauden yhteydessä facebookissa ja se mökki sijaitsee sen eksän asunpaikkaa lähellä että onko tavannut sen? Mies on nyt sen jälkeen muuttunut mua kohtaan kauhean etäiseksi. Ei enää halaile tai mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se panee sitä eksää. Selvä tapaus. Sä olit vaan korvike, sori.

Vierailija
2/4 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vähän sama tilanne. Vaimo jäi vanhemmilleen, kun minun piti mennä töihin, myöhemmin anoppi "lipsautti" (paljasti minua loukatakseen) että tyttärensä oli baarissa ja yön pois. Tekisi mieli tappaa kaikki....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt menny pökkimään.

Jaxuhaleja sulle Apsi

Vierailija
4/4 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yli 15 vuotta yhdessä. Nyt vasta ollut eksään yhteydessä. Aiemmin tietääkseni ei. En oo koskaan oikein tullu miehen äidin kanssa toimeen. En tiedä sanoiko sen loukatakseen minua. Kysyn sitä sitten mieheltä kuhan sen vanhemmat lähtee kun on nyt yökyläilemässä. En ymmärrä miksi siitä piti valehdella. Jotain se nyt salaa multa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan