Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö, itsetunto ja muuta :)

Vierailija
03.06.2014 |

Vaikea otsikoida :D

Mutta siis kysymys 1: Mitä näet kun katsot peiliin? Siis katsot ihan kunnolla, mielellään kokovartalopeili.

Kysymys 2: Oletko tyytyväinen siihen, mitä näet? Miten peilikuva vaikuttaa itsetuntoosi?

Kysymys 3: Miten peilikuvasi on muuttunut vime vuosien aikana, vai onko se muuttunut? Oletko aina ollut samaa mieltä peilikuvastasi?

Kysymys 4: Onko itsetuntosi muuttunut, onko peilikuvan muutos vaikuttanut siihen?

Ja kysymys 5: Jos voisit, niin muuttaisitko jotain peilikuvassasi? Joko luomusti tai leikkauksella..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis kysymys 1: Mitä näet kun katsot peiliin? Siis katsot ihan kunnolla, mielellään kokovartalopeili.

* ihan nätin, hoikan, hiukan päälle parikymppisen naisen.

Kysymys 2: Oletko tyytyväinen siihen, mitä näet? Miten peilikuva vaikuttaa itsetuntoosi?

* kyllä. Olen timmissä kunnossa säännöllisen urheiluharrastuksen vuoksi. Tosin joskus on niitä päiviä, kun tissit on liian pienet, peppu on ruma... Mutta eikös tätä ole ihan jokaisella naisella ainakin joskus. Mielestäni minulla on ihan kohtalaisen hyvä itsetunto.

Kysymys 3: Miten peilikuvasi on muuttunut vime vuosien aikana, vai onko se muuttunut? Oletko aina ollut samaa mieltä peilikuvastasi?

* tietysti se on vuosien varrella muuttunut. Tällä hetkellä olen kuitenkin timmimmässä ja paremmassa kunnossa, kuin esim. Pari vuotta sitten.  

Kysymys 4: Onko itsetuntosi muuttunut, onko peilikuvan muutos vaikuttanut siihen?

* onhan se nyt joten kuten parantunut. Ei minulla ole koskaan ollut mitään varsinaisia ongelmia omakuvani kanssa. Olen mikä olen ja se siitä.  

Ja kysymys 5: Jos voisit, niin muuttaisitko jotain peilikuvassasi? Joko luomusti tai leikkauksella..

* kyllähän jotain parannettavaa aina olisi, mutta kukaan ei ole täydellinen. Voisin mieluusti olla vähän pidempi (olen nyt vain 160 cm), mutta eipä sitä pituutta saa lisää... Toki korkeilla koroilla, joita mieluusti käytän. 

[/quote]

Vierailija
2/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ruma ja itsetunto huono. Tilanne ei ole muuttunut mihinkään, vaikka ikää jo 30+. Oikeastaan ihan päivittäin koen töissä häpeää ulkonäöstäni. Pitäisi olla edustava, mutta en vain ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti, hieman ylipainoinen mutta ihan ok kroppainen 29-vuotias kahden lapsen äiti. Itsetuntoni on romuna ja vertailen jatkuvasti itseäni muihin, vaikka tiedän olevani ihan kivannäköinen ja mieheni mielestä todella kaunis. En kestä, jos mieheni katselee kauniita naisia. Tunnen itseni aina huonommaksi kuin muut. Huoh.