Kuinka moni meinaa juopotella huomenna itsekseen?
Mikä aloitan jo tänään ja meinaan juoda kuoharin, kaksi lonkeroa ja punaviiniä illan aikana. Huomenna sama uudestaan ja kaiken tämän meinaan tehdä itsekseni kotona saunoen ja takkatulta katsellessa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mä aion juopotella alkoholitonta glögiä ja alkoholitonta kuoharia kissan ja koiran seurassa takkatulen ääressä. Jos vielä jaksais, niin leivon jonkun raakakakun. Ihanaa, kun ei tarvii mennä mihinkään 🙂
Miksi et laita terästettä glögiin?
Minä, poikaystävä lähtee mökille siskonsa kanssa, joten vietän kuohari rikkaan uudenvuodenaaton ihan itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita terästettä glögiin?
kun perästettä tulee housuun
Jotain alkoholitonta, olutta tai kuoharia. En oikeastaan juo alkoholia.
yksin kuoharia juon kantakaupungissa. Ei ole takkoja, eikä kakkoja.
Emmä enää viitti juopotella. Se oli aikansa kivaa. Sitten se alkoi olla tylsää.
Nyt on mukavampaa ilman alkoholia.
Juopottelen teetä tai glögiä.
Ei ole rahaa juoda. Muuten kyllä joisin ehkä yhden kuoharipullon. Onhan tuossa koko ens vuosi aikaa juhlia vuotta.
Mieli minunkin tekisi juoda ja rentoutua, mutta en oikein voi kun on lapset hoidettavana jne. :(
Muuten joo mutta jostain syystä ajatus alkoholista ällöttää ja pitäisi muutenkin olla ilman kun niin hyvin maistunu viimeaikoina.
Yhden oluen saatan ottaa, tai pienen jälkiruokaviinin, jonka ostin viime uudeksivuodeksi mutta joka ei sitten h-hetkellä maistunutkaan. Ehkä olen kokonaan ilman, ei ole sitten pienintäkään pelkoa huonosta olosta seuraavana aamuna.
Eiköhän se tänään tule otettua jos kaupassa käyn. Ja ehkä loput kaljat huomenna.
Kannattaa tänään vähän harjoitella, jottei sitten huomisen ehkä vähän runsaammista juomisista tule niin pahaa krapulaa.
En aio. Seurassa juopottelu on hauskaa, mutta yksinään se on lähinnä surullista.
Aion juopotella yksin pelaten tietokonepelejä ja kuunnellen musaa sitten kun olen niin kännissä ettei toimintapelien pelaaminen enää suju. Olen kännännyt itse asiassa joulusta asti yksin, talvilomalla kun olen. En juo koskaan alkoholia seurassa vaaan aina yksin. Mokailua vaan tulee jos toisten seurassa juo.
Miksi yksin?
Minun luokse on tulossa huomenna 20-25 hyvää kaveria.
Juodaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksin?
Ainoa tapa juoda hyvässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Moikaystävä lähtee mökille siskonsa kanssa
Kuulostaa uskottavalta.
Mä aion juopotella alkoholitonta glögiä ja alkoholitonta kuoharia kissan ja koiran seurassa takkatulen ääressä. Jos vielä jaksais, niin leivon jonkun raakakakun. Ihanaa, kun ei tarvii mennä mihinkään 🙂