Mistä saa lentopallomailoja?
Teini halusi lentopallomailan. On vasenkätinen, niin "leftyn" maila tulisi kyseeseen. Olen käynyt monessa urheiluliikkeessä kyselemässä, mutta siellä lähinnä naureskeltu. Kuulemma jokaiselta terveeltä löytyy omasta takaa ko. urheiluväline. Tuli olo, että minua pidetään köyhänä. Eihän jääkiekkomailaakaan jokaiselta löydy, vaikka suositumpi laji suomessa kuin lentopallo. Tietääkö joku mistä saa lentopallomailoja?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei ole sitä syntymässään saanut, niin valitettavasti pitää miettiä jotain muuta urheilulajia harrastukseksi.
Pieneksi se olisi jäänyt, jos vasta teininä kiinnostuu lajista. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei ole sitä syntymässään saanut, niin valitettavasti pitää miettiä jotain muuta urheilulajia harrastukseksi.
Pieneksi se olisi jäänyt, jos vasta teininä kiinnostuu lajista. AP.
Ei olisi. Se kun automaattisesti kasvaa mukana, on sisäänrakennettu niin. Ja jos ei kasva, niin sitten maila on viallinen.
Mun mielestä Tampereen Turtolan XXL:ssä oli niitä kyllä, näin asiakkaan jolla oli sekä lefty että righty messissä.
Ne on yleensä samalla hyllyllä kuin koripallomailat.
parhaat valikoimat on ehdottomasti lentokenttien tax free myymälöissä. Oman mailani ostin Kruunupyyn lentoasemalta ja olen pelannut monet voittoisat ottlut.
Xxl:stä omani ostanu. Ei mulla sellasta luonnostaan ollu.
Erillisestä lentopallomailakaupasta. Suomessa ei vissiin oo, mut Tukholmasta löytynee ainakin.