Hoikkuus ei riitä mihinkään
Eikä pitkistä hiuksistakaan ole ollut apua. Minkälaisia naisia miehet oikein haluaa?
Kommentit (96)
Kiva luonne riittää, oli painoa tai ei. Isot issit ja kaunis naama on vaan plussaa
Vierailija kirjoitti:
Kiva luonne riittää, oli painoa tai ei. Isot issit ja kaunis naama on vaan plussaa
Ilmeisesti mulla ei sitten ole kiva luonne.
Ap
Nännit pitää nöpöttää paidan läpi. Herättää huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan kaikki ei halua kotiinsa Justiinaa.
olipahan mahdollisimman p a s k a aloitus taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan kaikki ei halua kotiinsa Justiinaa.
En ole justiina vaan kiltti.
Ap
Isoista rinnoista ei mitään hyötyä. H75 ja treffit keskimäärin kerran vuodessa
hoikallakin voi olla huono ryhti ja vartalo, eli kannattaa jumpata .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti Semmonen itsesäälissä rypevä katkera itsensä mollaaja ja säälinkerääjä ei oikein sytytä. En syytä sinua semmoiseksi, tuli vaa mielee.
Mukava ihminen iloisella perusluonteella on se unelma. Ei hoikkuus tai hiusten väri.
Itsenäisen aikuisen naisen, jolla on terve itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Isoista rinnoista ei mitään hyötyä. H75 ja treffit keskimäärin kerran vuodessa
Jos sulla ei ole älytöntä pötsiä niin teet kyllä jotain pahasti väärin parisuhdemarkkinoilla.
Kyllähän se on ihan selvää että kun se ensimmäinen ulkonäkökynnys on ylitetty niin sen jälkeen ehdottomasti tärkein asia naisessa on luonne. Se on kuitenkin se jonka kanssa pitää jaksaa elää jos suhde jatkuu pidemmälle.
Riippuu sitten ihan miehestä että millainen luonne naisessa hänelle sopii ja mikä miellyttää. Jos sinulla ei tunnu koskaan tärppäävän niin kiinnostut jostain syystä vähän vääränlaisista miehistä. Vähän kärjistäen vaikkapa punkkarihenkinen nainen tuskin kiinnostaa kirjalliisuuden tutkimusta harrastavaa miestä tai hiljainen nörttityttö rokkihenkistä bilettäjämiestä.
Itsekin tiedän pari naista jotka tunsivat vatoa sellaisiin miehiin joiden todennäköisyys kiinnostua näistä naisista oli aika pieni. Eikä sitten oikein mitään tapahtunutkaan. Kun sitten alkoivat katsella vähän laajemmalla katseella miehiä niin johan alkoi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä ryhti, sopivasti lihasta, pyöreä takapuoli ja kapea vyötärö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä varmisti provoksi. Ei sillä että en sitä heti otsikosta uskonut.
Kyllä minuun näin miehenä vetoaa naisessa sellainen helppo mutkattomuus. Ei siis tehdä asioista ongelmia jos ne eivät oikeasti ongelmia ole. Siinä tutustumisvaiheessa pitäisi kuitenkin olla pääasiassa mukavaa sen toisen kanssa joten kaikki liika jäykkyys ja asioiden vaikeus on iso miinus. En halua mitään hienohelmaa joka vain puunaa itseään tai naista josta on kiva esittää vaikeasti tavoiteltavaa vaikka oikeasti kiinnostaa paljon.
Ja tämä ei tarkoita että naisen pitäisi olla joku hattarapää tai suostua mihin vain. Ei vaan se että ymmärtää mikä on tärkeää elämässä ja mikä ei.
Oletko sama Ap kuin tuo tasostaan kyselevä?
Ehkä tossa on se sun ongelma, olet epätoivoinen. Kukaan ei kiinnostu epätoivoisesti kumppania etsivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai sinulla on jotain myös korvien välissäkin? Ja kannattaisi minusta (miehestä) miettiä ja ajatella myös sitä millaisen kumppanin itse haluaa. - En minä ainakaan halua perässä vedettävää kumppania jolla ei ole kui ääri harvoin omia mielipiteitä tai omia mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä varmisti provoksi. Ei sillä että en sitä heti otsikosta uskonut.
Miten niin? Ei ole muuta tekemistä vapaa-ajalla kuin treenata.
Ap
Sellaisia joilla voisi ehkä olla isot tissit