Kokemuksia nutrilett laihdutus tuotteista?
Korvaako nutrilett patukat aterian? Oletko muuten kokeillut? Onko hyviä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että ne nutrilett patukoista tulevat ilmavaivat johtuu makeutusaineista. Mulla tulee siis heti tunnin päästä patukan syömisestä ihan järkyttävät ilmavaivat. Pystyn kyllä helposti syödä ja juoda makeutusaineita sisältäviä tuotteita. Tai ehkä tässä on sit käytetty jotain tiettyä, mitä ei mun vatsa kestä. Harmi, tosi hyviä esim. Aamupalaks, kun ei väsyneenä jaksa tehdä mitään ja muun terveellisen ruoan ohella on kyllä tiputtanut painoa, oon 169cm ja nyt on tippunu 68kg->65kg, eikä oikein mitään oo tarvinnu kärsiä. Oon syöny 1, joskus harvoin 2 patukkaa päivässä, korvannut aterian. Ei kyl pysty enää😭
Onko kukaan muuten koskaan kertonut sulle, että aamupalaa ei edes tarvitse syödä? Tämä on totta! Et kuole nälkään jos jätät aamupalan välistä vaikka joka päivä!
Kato, taas Nutrilettin mainos. Hyvä, että saadaan tää pidettyä etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:44"]Mä olen sitä mieltä et kolme nutrilet pussia riittää päivässä.
Vertaa cambridge dietiin.
Yhdessä nutrilet pussissa on tupla kalori cambridgen pusseihin.Ei missään nimessä, ehdottomasti kiellettyä syödä vähemmän kuin 5pss. Niillä kslorimäärä jää noin 500-600:aan päivässä. Kun dieetti kehitettiin, Jenkeissä oli jopa kuolemantapauksia, kun näläntunteen kadotessa ei syöty koko päivän annoksia. Tämä oli painava viesti lääkäriltä ja ravitsemusterapeutilta, jotka ohjasivat omaa dieettiäni 10 viikkoa.
Yksikään läski ei ole kuollut nälkään koko ihmiskunnan historiassa. Kalorikikkailijat kuolevat ihan muihin asioihin.
Kyllä läski voi kuolla nälkään sitä kautta, että jos miinuskalorit on ihan liian rajut, keho alkaa käyttää lihaksia, myös sydänlihasta, energiaksi. Osalla siitä saattaa seurata sydänkohtaus ja jopa kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä korvaa, jos ei muuten syö 2 patukkaa
t. 10 kg laihtunut nutriletilla
Kitos tiedosta 8kg. sanoi lääkäri on lähdettävä painoa pois.Eli 16 kpl voi pakettia. SE TODELISUUS 8KG ON. 16 kpl VOI PAKETTIA!Yhden voi paketin paino on 500 g.
Ei missään nimessä, ehdottomasti kiellettyä syödä vähemmän kuin 5pss. Niillä kslorimäärä jää noin 500-600:aan päivässä. Kun dieetti kehitettiin, Jenkeissä oli jopa kuolemantapauksia, kun näläntunteen kadotessa ei syöty koko päivän annoksia. Tämä oli painava viesti lääkäriltä ja ravitsemusterapeutilta, jotka ohjasivat omaa dieettiäni 10 viikkoa.
Yksikään läski ei ole kuollut nälkään koko ihmiskunnan historiassa. Kalorikikkailijat kuolevat ihan muihin asioihin.