Paljonko painaisit, jos laihduttaisit 20 kiloa?
Kommentit (103)
Painaisin 40 kg. Teinin painoin 45 kg ja olin silloin jostain syystä jatkuvasti koulujen terveydenhoitajien hampaissa, vaikka söin kuin hevonen ja kk-kierto oli säännöllinen (oli mulla ongelmia, mutta minkäänlaisia syömishäiriöitä ei ollut). Olen ja olin silloinkin 158 cm pitkä.
Painaisin 27 kg. Tällä hetkellä mitat 47 kg/158 cm.
73 kg, 185 cm naisen kropastani kun ottaisi 20 kg pois ei jäisi jäljelle muuta kuin luu ja nahka.
51kg.
Olen raskauden takia nyt 71kg ja 168cm.
35 kiloa. Oon nyt 170/55. Olen aikoinani, kymmeniä vuosia sitten, anoreksiasta kärsinyt, mutta silloinkaan paino ei tippunut kolmosella alkavaksi. Ja tosissani kyllä yritin.
48 eli olisin ihannepainossani silloin. Nyt painan 68 ja olen lievästi ylipainoinen. 5 v sitten painoin 45 ja olin täydellinen.
49kg, Kunpa olisikin!! Sais edes laihdutettua nyt sinne 59... ;(!
38kg
Olen 173cm pitkä. Haha mittasin juuri itseni ensimmäistä kertaa sitten opiskeluaikojen ja sain tuloksesksi enemmän kuin mitä luulin pituuteni olevan. 😃
Ei jäis kuin 18,5 kg. Olen niin laiha.
t. mies 47
47 kg
Nyt siis 67 kg ja 163 cm. En ole ollut näin lihava yhtään kertaa tällä vuosituhannella. Teininä olin lievädti ylipainoinen, sitten laihdutin 60 kg painoon missä olen pysynyt koko aikuisikäni. Koronakevät (2020) aiheutti liikunnan vähenemistä ja ylensyöntiä. Lihoin melko nopeasti 6 kg. Tuo uusi vararengas istuu tosi tiukassa. Ei lähde ilman natsidieettiä (800 kaloria/päivä).
84 kg.