Paljonko painaisit, jos laihduttaisit 20 kiloa?
Kommentit (103)
48 kg ja yhtenä teinikesänä painoinkin sen verran. Aika karuja kuvia jäi muistoksi, itse olin tietysti mielestäni oikein näpsäkässä kunnossa. Muodissa oli 90-luvun heroin chic.
56kg ja painoindeksini olisi 15,9 eli olisin merkittävän alipainon puolella ja jo erittäin lähellä sairaalloista alipainoa. Tällä hetkellä painoindeksini on 21,5, eli olen ihan normaalipainossa.
-184cm-
28 kg. Muistelen painaneeni 27 kiloa neljännellä luokalla, mutta olin silloin kyllä huomattavasti lyhyempi kuin nyt. En tainnut olla edes 140 cm pitkä, koska luokkakaverini pääsivät Top Spiniin ja minä en.
Ohhoh. Onpas palstalla hoikkaa porukkaa🤔 Minä painaisin 50 kg jos 20 kg lähtisi.
Aika tasan 60 kiloa. Olisi jo vähän liiankin vähän, vaikka sinänsä tykkäisinkin olla todella laiha.
m44, 185 cm
Painaisin noin 3 Etiopianneekeriä
107 kg jos lähtisi 20kg lisää.Nyt paino on jo pudonnut 17kg
Painaisin 32kg jos 20kg laihtuisin. Pituus 162cm.
Vierailija kirjoitti:
40kg. Olisin anorektinen.
Anorektinen ei viittaa kehon painoon tai painoindeksiin, vaan mielenterveyden häiriöön. Sairaalloisen laihaksi voi päätyä ilman että on anorektinen.
Pitäisi laihtua juurikin tuo määrä, niin olisin pituuteen nähden normipainossa 64kg.
52kg, olisin kamalan laiha vanha nainen =)
Vierailija kirjoitti:
56kg ja painoindeksini olisi 15,9 eli olisin merkittävän alipainon puolella ja jo erittäin lähellä sairaalloista alipainoa. Tällä hetkellä painoindeksini on 21,5, eli olen ihan normaalipainossa.
-184cm-
Melkein samis! Mä olisin 56 kg, pituutta mulla 180 cm.
27 kg