Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi tasoni

Vierailija
30.12.2020 |

Tietokonenörtti(ei kovin paljon pelaava sellainen, ehkä kerran pari kuussa pelaa), pilveä päivittäin höyryttelevä, alkoa ehkä kerran kuussa(ei humalahakuisesti), työtön, rahaa tulee peruskkpalkan verran(ei pelkästään tukien muodossa). Harrastuksia on, kavereitakin, vaikka heidän kanssaan aika vähentynyt. Ulkonäkö ehkä 6(eli oikeasti 4?) kroppa sama, liikuntaa harrastan viikottain.

Itse arvioin itseni noin 2-3 eli tsäänssit saada "kunnon" naista on olematon. Kerro oma arviosi, vai olenko oikeassa oman arvion suhteen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioin heti jos kerrot että mistä saat sitä ohutta yläpilvee?

Kaisaniemen kulmilta tummahipiäisiltä hiippareilta.

Vierailija
22/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti eli ei alempaa pohjasakkaa löydy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Minusta sinussa ei ole mitään vikaa.

En ymmärrä tai edes mieti tasoja. Kukaan tuntemani ei koskaan puhu tasoista.

Itse olen vakkarityössä, keskituloinen, pitkä parisuhde, urheilullinen, jos sillä nyt on merkitystä kuka sinua arvioi.

Palstan av- kilttismiehet miettii, kuten tästä näet. Ja ne vielä uskoo niihin.....voi Laasanen, minkä teit!

Jokainen tekee päätelmiä päässään, ei välttämättä numeroita, mutta numero kuvaa asteikkoa hyvin. Esimerkiksi ethän sinä ota rumaa ja lihavaa miestä, se voi olla sinulle täysi turnoff, tai vain pieni tekijä kokonaisuudessa, jos mies on muuten mukava, muttet huoli semmoista miestä, jos muut ominaisuudet ovat myös negatiivisia, joten kuvaannollisesti "pisteet" laskee. Jokaisella tietty oma systeemi antaa pisteitä. En tarvitse laasasia kertomaan minulle tasoteorioista, kun sen jo ihan nuorena itsekin hokasin, että näin ihmiset rankkaavat muita, kuten työelämässä ja kaverisuhteissakin. Joku on aina asteikolla korkeampana, jonkin ominaisuuden vuoksi. ap

Jep, tämä on osastoa automaatio jokaisella ihmisellä, mutta kun se esitetään kirjoitettuna matemaattiselta vivahtavaan tyyliin, se tuntuukin jotenkin karkealta ja monelle tulee väistöreaktio. Liian inhorealistista. Helpompi rakentaa omassa päässä ne järkeilyt omille kumppanivalinnoille sillä tavalla, että voi pitää itseään jotenkin erityisen hyvänä ihmisenä.

Vierailija
24/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Itse olen vakkarityössä, keskituloinen, pitkä parisuhde, urheilullinen, jos sillä nyt on merkitystä kuka sinua arvioi.

Palstan av- kilttismiehet miettii, kuten tästä näet. Ja ne vielä uskoo niihin.....voi Laasanen, minkä teit!

Jokainen tekee päätelmiä päässään, ei välttämättä numeroita, mutta numero kuvaa asteikkoa hyvin. Esimerkiksi ethän sinä ota rumaa ja lihavaa miestä, se voi olla sinulle täysi turnoff, tai vain pieni tekijä kokonaisuudessa, jos mies on muuten mukava, muttet huoli semmoista miestä, jos muut ominaisuudet ovat myös negatiivisia, joten kuvaannollisesti "pisteet" laskee. Jokaisella tietty oma systeemi antaa pisteitä. En tarvitse laasasia kertomaan minulle tasoteorioista, kun sen jo ihan nuorena itsekin hokasin, että näin ihmiset rankkaavat muita, kuten työelämässä ja kaverisuhteissakin. Joku on aina asteikolla korkeampana, jonkin ominaisuuden vuoksi. ap

Tietenkin ihmisiä voi arvioida mutta ongelmahan on että jokainen luo sen oman asteikkonsa ihan itse omien mieltymysten ja painotusten mukaan. Joten ihmisten toisilleen antamat "tasot" eivät ole lainkaan vertailukelpoisia.

Yksilöllistä vaihtelua on jonkin verran, mutta ei niin merkittävästi että se suuria liinjauksia ja periaatteita muuttaisi miksikään. Joki virtaa samalla tavalla riippumatta siitä, minkälaiseksi eri uijat veden lämpötilan kokevat.

Vierailija
25/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi on vähän ristiriitainen. Pilven polttelu on monelle vierasta, mutta toisaalta se on se asia joka tuo sinuun särmää, joka kompensoi nörttiyttä ja vaatimatonta ulkonäköä. Saat siitä siis jännäpisteitä, jota naiset yleisellä tasolla kaipaavat eri muodoissaan. Työttömyyden naiset katsovat aina huonoksi, vaikka olisikin muita tulonlähteitä niin että pärjää ihan normaalisti. Jos muiden tyttöystävät oikeasti flirttailevat sinulle, todennäköisesti joko aliarvioit ulkonäkösi melko rankasti tai sitten sinulla on A-luokan supliikkitaidot.

Antaisin tasoksesi 5. Jos menisit normiduuniin ja lopettaisit polttelun, voisit olla 6 tai jopa 7.

26/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ei kiinnosta huumeidenkäyttäjät.

Sama täällä.

Ilmeisesti sen pilven pössyttelyn lisäksi myyt sitä, kun olet työtön ja rahaa tulee "peruskkpalkan verran".

Vierailija
27/29 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Jep, tämä on osastoa automaatio jokaisella ihmisellä, mutta kun se esitetään kirjoitettuna matemaattiselta vivahtavaan tyyliin, se tuntuukin jotenkin karkealta ja monelle tulee väistöreaktio. Liian inhorealistista. Helpompi rakentaa omassa päässä ne järkeilyt omille kumppanivalinnoille sillä tavalla, että voi pitää itseään jotenkin erityisen hyvänä ihmisenä.

Noinko vaikea se on uskoa että luonne ja sisältö ratkaisee kaiken?

Rakentelet omassa päässäsi järkeilyt myös muiden puolesta?

Vierailija
28/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Noinko vaikea se on uskoa että luonne ja sisältö ratkaisee kaiken?

Rakentelet omassa päässäsi järkeilyt myös muiden puolesta?

Jos luonne ja sisältö ratkaisevat, miksi kaikilla komeilla kusipäillä on aina satavarmasti naisia? Kyllä ne järkeilyt rakennetaan niiden päässä, jotka kuolaavat ulkonäköä mutta eivät halua myöntää että sehän se on mikä vetää. Päätökset tehdään tunteella ja perustellaan järjellä jälkikäteen.

Vierailija
29/29 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä pössyttelyä ja mene töihin niin taso nousee 3-4 numeroa ja 5-6 tason naiset alkavat kiinnostua sinusta. Osa palkasta sijoituksiin, omistusasuntoon kiinni, niin on mahdollisuudet 7-tason naiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan