Mistä sitä omantasoistaan seuraa sitten löytää?
Jos on pitkä ja normaalipainoinen ja kai ok-näköinen 35v mies mutta asperger ja mt-ongelmia niin mistä sitä seuraa sitten kannattaa etsiä kun täälläkin sanotaan että normaaleja ihmisiä ei kannata havitella vaan etsiä omantasoistaan ja samankaltaistaan seuraa niin mistä tällaisia naisia sitten löytää? Normaalit ihmiset ovat töissä ja harrastuksissa ja tapaavat kavereitaan/ystäviään, minä en tee mitään näistä ja oletettavasti omantasoiseni nainen ei myöskään tee mitään näistä joten miten sellaisen löytää?
Kommentit (11)
Kuntouttava työtoiminta? Jossain ryhmässä joissa on mt-ongelmaisia ja neurologisesti poikkeavia?
Pitäs mennä itekkin kattoo olisko noissa mukavia naisia. Olen itse myös hieman poikkeava..
Eikös Enbuske ole myös kaikkia noita? Kysy mistä hän on naisensa hankkinut?
Vertaitukiryhmistä esim mieli maasta. Ainakin pks on erilaisia ns matalan kynnyksen palveluja joihon voi mennä kuuntelemaan ja katselemaan menoa.
Oisko autismiliitolla myös asseille jotain vertaistukea. Kannattaa googlailla oman paikkakunnan matalan kynnyksen palveluja ja vertaisrryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilö vetää puoleensa muita julkkiksia tai julkisuuden hakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilö vetää puoleensa muita julkkiksia tai julkisuuden hakuisia.
Näin tietysti on mutta pointtina oli myös ettei pidä myöskään rajoittaa omia vaihtoehtoja liikaa. Mut hyvä tietysti alottaa haku jostain missä on enemmän omaa elämää ymmärtävää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset voivat löytää toisensa netistä.
Mistä sieltä? Facebookissa esim. oli tai on varmaan vieläkin näitä ryhmiä mutta siellä esim jos ryhmässä oli 200 henkilöä niin miehet siellä oli sinkkuja ja etsivät kumppania ja naiset taas olivat parisuhteessa ja etsivät ystäviä/kavereita.
up