Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuskiukku ja LASU, raivoan ja tiuskin lapsille!

Vierailija
30.12.2020 |

Tuleeko nyt joku lasu naapureiden taholta, kun lapsilla on henkisesti paha olla, mulla on paha olla, kun nälkä ja vitu tus ja kaikki tässä ympärillä nauttii elämästä ja syö kaikkea hyvää? Mun ylipaino on ongelma Ainostaan miehelle, olen lihonut 35kg parissa vuodessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap miehesi mennä parempi niin

Ja sovitte lastenhoidot viikko-viikko.

Vierailija
22/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat väärin jos olet kiukkuinen ja nälkäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, palstan laihdutushullu taas provoilemassa. Lähes joka päivä jankkaa tätä samaa tarinaansa. Ihan turhaan neuvotte, aina on tekosyitä miksi ei pysty, ei kykene.

Vierailija
24/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kilon paisuminen kahdessa vuodessa kertoo äärimmäisestä himosta ja ahneudesta; Rasismista ihmisen evoluutiota ja terveitä elämänarvoja kohtaan.

Vierailija
25/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi muuttaa muualle, niin sulla ja lapsilla on taas kivaa.

Mutta kuinka kauan? Lapset oppii esimerkistä ja tarvitsee vanhemman, joka esimerkillään näyttää oikean suunnan elämälle. Ruokavalio ja liikunta on kuitenkin aika iso osa tervettä elämää.

Kaikista ylipainoisista vanhemmista pitäisi tehdä lasu. 

Ei onnistuisi, kun vanhemmista ei voi tehdä lasuja.

Vierailija
26/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo koko dieetin, ei jaksa raivota.

Nyt syön lahjaksi saamaani joulusuklaata ja olo on onnellinen! :)

Ap

Vierailija
27/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksen pitää lähteä ihmisestä itsestä.

Vierailija
28/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten henkinen pahoinpitely on surullinen ja vakava asia.

Vierailija
29/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset v***n idiootit sitä tekeekin lapsia. 35kg parissa vuodessa, hieno tulos... ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
30/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten henkinen pahoinpitely on surullinen ja vakava asia.

Miehen vika. Ap

Vierailija
31/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 33 kg ylimääräistä. Laihtunut 11 kg ja jäljellä 22 kg.

Fitfarmin valmennuksilla laihdutan.

Ikää 55v. ja teinit asuu vielä kotona.

Laihtuminen on oma etu.

Terveys, oma olo ja ulkonäkö paranee huomattavasti kun laihtuu.

Aloitin myös kuntosalin ja kävelyn.

Miksi ihmeessä niillä Fitfarmin jutuilla yrität laihduttaa? Niillä on moni terveyttään vahingoittanut kun kroppa menee liian tyhjäksi. Sillon kun tv.stä tuli se Jutan puolen vuoden superdieetit niin monelle ohjelmaan osallistujalle tuli sen puolen vuoden jälkeen monenlaista ongelmaa ja moni lihoi ohjelman jälkeen isommaksi kun oli ennen ohjelmaa.

Vierailija
32/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on oma etu.

Miksi ihmeessä niillä Fitfarmin jutuilla yrität laihduttaa? Niillä on moni terveyttään vahingoittanut kun kroppa menee liian tyhjäksi. Sillon kun tv.stä tuli se Jutan puolen vuoden superdieetit niin monelle ohjelmaan osallistujalle tuli sen puolen vuoden jälkeen monenlaista ongelmaa ja moni lihoi ohjelman jälkeen isommaksi kun oli ennen ohjelmaa.

Nopea ja tehokas.

Vierailija
33/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että lasua suurempi huoli olisi se, että lapsiesi lapsuudenmuistoissa (jotka normaalisti ovat iloisia) sinä esiinnyt jonain luonneongelmaisena häiriötekijänä.

Niin mutta sano se miehelle, joka painostaa laihtumaan. Ap

Huh huh etkö pärjää ilman tuollaista juntti miestä?

Säälittävää!!

Mieti edes lapsiasi jos et itsestäsi välitä.

Terv. Yksinhuoltaja jolle lapsi menee aina kaiken edelle

Vierailija
34/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on oma etu.

Nopea ja tehokas.

Todennäköisesti niillä Fitfarmin dieeteillä poltat lihaksia pois ja lihot kilot takaisin dieetin jälkeen ilman niitä lihaksia.

Vierailija
35/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nopeaa oikotietä onneen ja laihtumiseen ei ole. Näin ainakin minun kohdalla. 

Vuodesta 2012 asti laihtunut, nyt yhteensä n. 50 kiloa. Kaksi vuotta tässä olen yrittänyt saada pois ns. viimeisiä 20 kiloa (lähtenyt 14kg), mutta hitaasti lähtee - toisaalta ei haittaa, koska oma hyvinvointi ja kunto kuitenkin kohenee. "Takapakkeja" tullut paljonkin, eli paino noussut väliaikaisesti esim. 5kg, mutta taas hetken päästä paino on lähtenyt laskuun. Tällaista jojoilua ollut, mutta kun suunta on koko ajan alaspäin (vaikkakin toisinaan vain 100-300g/kk), niin olen tyytyväinen. 

Kropassa näkee muutoksia viikottain, niin se antaa voimia jatkaa ja toteuttaa elämäntapamuutosta - en varsinaisesti laihduta, vaan opettelen ihan uutta syömisaikataulua, ruokahetkiä, terveellisempiä ruokia, liikuntaa, yms., toki herkutkin kuuluvat ruokavaliooni, mutta ei niin paljon kuin ennen. Nyt joulun ja loman aikana on lähtenyt kilo ja syy siihen on varmasti se, että ei ole työsressiä ja olen höllännyt ruokailujen kanssa ja muutenkin anatanut itselleni vapaata aikatauluista ja kaikesta muusta pakko-jutuista. Mieli rauhoittunut.

Tiedän, että monelle näin hidas aikataulu on mahdottomuus ja ei varmasti monella löydy kärsivällisyyttä, mutta olen ajatellut näin, että kun 70 kiloa tulivat kymmenien vuosien aikana, niin eivät ne hetkessä lähdekään. Ajattelen myös, että kun olen jo lähemmäs 50-vuotias, niin jotta nahka edes jollain tapaa palautuisi, niin hitaampi painonpudotus on parempi. Voi olla, että ikä - lähestyvät vaihdevuodet - ja kilpirauhasen vajaatoiminta hieman vaikuttavat jumittamiseen, mutta en tietenkään laita niiden syyksi kaikkea. 

Vierailija
36/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on oma etu.

Nopea ja tehokas.

Todennäköisesti niillä Fitfarmin dieeteillä poltat lihaksia pois ja lihot kilot takaisin dieetin jälkeen ilman niitä lihaksia.

Vain heikot lihoo takaisin ja vahvat ei. Puhut siis itsestäsi. Lihakset hyvässä kasvussa ja läskinä niitä ei ollutkaan.

Kerro mitä niissä syödään kun tunnut tietävän niin hyvin.

Normaalia puhdasta ruokaa. Ei sokeria eikä rasvapitoisia ruokia eikä liikaa hiilareita.

Ammattimaiset valmentajat.

Olen oikein tyytyväinen.

Tahdonlujuus on ja dietannut 15 viikkoa ja en aio ikinään enää lihota takaisin.

On mulle yksi läski puhunut sortumisesta ja seuraavalle läskille sanon että puhu vaan itsestäsi.

Vierailija
37/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta muistakaa, että se mikä on aikuisen "vain 2 vuotta" on 6 vuotiaalle kolmannes koko elämästä.

Ei sitä mihinkään taaksepäin katota vaan etiäpäin! 6 vuotiaalle on yksi pieni ripaus, varsinkin jos on poika.

40 v naisella taas ei ole kahta päivääkään tuhlattavana. Elämä on jo takana.

N40

Vierailija
38/38 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on oma etu.

Nopea ja tehokas.

Vain heikot lihoo takaisin ja vahvat ei. Puhut siis itsestäsi. Lihakset hyvässä kasvussa ja läskinä niitä ei ollutkaan.

Kerro mitä niissä syödään kun tunnut tietävän niin hyvin.

Normaalia puhdasta ruokaa. Ei sokeria eikä rasvapitoisia ruokia eikä liikaa hiilareita.

Ammattimaiset valmentajat.

Olen oikein tyytyväinen.

Tahdonlujuus on ja dietannut 15 viikkoa ja en aio ikinään enää lihota takaisin.

On mulle yksi läski puhunut sortumisesta ja seuraavalle läskille sanon että puhu vaan itsestäsi.

Ihan ensinnäkin kysyttiinkö sinulta vain pituus ja paino? Kysyttiinkö ollenkaan mitä teet työksesi? Kysyttiinkö ollenkaan liikuntaharrastuksistasi? Suositeltiinko jotain määrättyä lisäravinnemerkkiä? Millä perusteella ammattimaiset valmentajat?

Niistä Fitfarmin ym nettivalmennuksista puuttuu yksilöllisyys ja lähes kaikille annetaan ihan samat ohjeet, tämä pätee lähes kaikkiin nettivalmennusfirmoihin. Mainitsemasi tahdonlujuus ei siinä vaiheessa auta jos kroppa menee dieetin takia liian tyhjäksi ja on pakko alkaa sitä vajetta paikkaamaan syömällä tai muuten saattaa käydä vielä pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän