Ystävän outo käytös? Näkiskö näkijät mikä on?
Tekstiviestillä. Vastasi et en jaksa sua. En tehnyt mitään pahaa, kysyin ja sain vihasen vastauksen. Myöhemmin soitteli ja oli pahoillaan. Olin menossa laivaristeilylle myös kerran puolisoni kanssa, kerroin ystävälle että viemme lapset hoitoon ja lähdemme. Alkoi solvata ja moittia, että hän ei ikinä veisi hoitoon ja tekisi noin. Sitten soitti taas ja pyysi anteeksi. On muuten ihana ja kiltti. Mutta välillä hermostuu ilman syyttä. Kerran pisti välit puoleksi vuodeksi tauolle. Sit taas soitti kuinka kaipaa minua. Haluaa olla tekemissä ja ottaa ite yhteyttä. Mutta välttelee tapaamisia. Mitä tämä käytös on. Minulla paljon kamuja ja tulen toimeen kaikkien kanssa. Ystävän kanssa saa olla varpaillaan. Tuntuu etten tunne aina häntä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 00:50"]Tekstiviestillä. Vastasi et en jaksa sua. En tehnyt mitään pahaa, kysyin ja sain vihasen vastauksen. Myöhemmin soitteli ja oli pahoillaan. Olin menossa laivaristeilylle myös kerran puolisoni kanssa, kerroin ystävälle että viemme lapset hoitoon ja lähdemme. Alkoi solvata ja moittia, että hän ei ikinä veisi hoitoon ja tekisi noin. Sitten soitti taas ja pyysi anteeksi. On muuten ihana ja kiltti. Mutta välillä hermostuu ilman syyttä. Kerran pisti välit puoleksi vuodeksi tauolle. Sit taas soitti kuinka kaipaa minua. Haluaa olla tekemissä ja ottaa ite yhteyttä. Mutta välttelee tapaamisia. Mitä tämä käytös on. Minulla paljon kamuja ja tulen toimeen kaikkien kanssa. Ystävän kanssa saa olla varpaillaan. Tuntuu etten tunne aina häntä.
[/quote] Unohdin alussa mainita kysyin bussiaikatauluja siitä suuttui ja vastasi viestinä etten jaksa sua.