Minkä takia Meghan Markle saa niin paljon p***aa niskaan?
Kommentit (575)
Reittä pitkin hoviin. Ehkä siksi.
Hiukan Harrylla vain ollut hiukan yhdentekevä asenne puolison valintaan kun vain ollut jo paineet löytää joku ja Meghan oitis huomannut tuon kun varmaan tarkkaan seurannut piirien tekemiset ja olemiset aiemmin kiipimisessä.
Miksi pitää huolehtia vieraan ihmisen tunteista? Joku tykkää yhdestä, joku toisesta. Huvittuneena seuraan, miten puolustellaan ihmistä, jota ei edes tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa millainen tämä rouva on. Asia mikä harmittaa. Et voi avata mitään lehteä etteikö tämä tyrkkypari ponnahda silmille ensimmäisenä. Ihmetellä täytyy, miten voi olla uutisissa vuodesta toiseen vaikka ei ole kun z-listan näyttelijä, playboy-prinssin vaimo.
Mitä lehtiä luet? Eihän noista ole pitkään aikaan kuulunut yhtään mitään, toi vauvajuttu eka uutinen pitkään aikaan. Harvoin minusta ovat otsikoissa.
Kovasti ovat yrittäneet mainostaa archewell - hyväntekeväisyyssäätiötään jo yli vuoden (ei toiminnassa), sekä netflixin yhteistyötä (mitään ei ole tapahtunut tai tietoa että olisi), samoin kun podcastejaan (1 kkn sisään). Kovasti aikovat tehdä kaikkea. Nii kuin monet jo sanoneet.
Niin, missä ovat mainostaneet?
No miten luulet, että nämä asiat yleensä menevät? Ei noin tunnettujen ihmisten tarvitse omilla kasvoillaan spämmätä bisneksiään missään somessa. Archewellin uutisista lähetetään tietysti lehdistötietote toimituksiin, ja niiden pohjalta kirjoitetaan lehtiin esimerkiksi tällaisia juttuja:
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a35104623/prince-harry-m…
En todellakaan tiedä miten nämä asiat yleensä menee :D
Tuo jonka tekstiä lainasin, valitti että joka lehdessä näkee heidän naamojaan. Ja sinä puolestaan kuitenkin sanot että heidän ei tarvitse omilla kasvoillaan spämmätä somea..? En oikein tajua tätä kuviota ja tästä hyvästä minut haukutaan varmasti tyhmäksi ja saan miljoona alapeukkua😅
No, me luemme selkeästi eri lehtiä, Harpers Bazaar ja vastaavat ei kuulu mun suosikkeihin.
Niin. He lähettelee esimerkiksi tervehdyksiä järjestöille, minkä jälkeen ne järjestöt ylistää heitä somessa.
Se heidän juoksupoikansa, Omid Scopid tai jotain muuta päätöntä, tunkee ihan koko ajan juttuja mediaan.
Se pr-toimisto, Sunshine-Sachs, puskee juttuja mediaan.
Pr-toimisto ostaa heille "yllätyskäyntejä" tai palstatilaa sieltä ja täältä. Mm. se New Yorkin keskenmenohorina oli maksettu juttu. Niin että Meghan maksoi lehdelle.
Sitten he itse pyörii siellä ja täällä oman kuvausryhmänsä kanssa ja tunkee jutun ja kuvat ympäri mediataloja. Mm se hautuumaafarssi ja se ruoanjakeluhuijaus oli tällaisia operaatioita.
Onhan noita tapoja.
Ok. No mutta jos he noin elantonsa saa niin ei kai siinä sitten, se on heidän valintansa. Se julkisuusjuttu, ehkä se on niin että tällainen julkisuus jota pystyvät itse ns. hallitsemaan edes jossain määrin, sopii heille.
Tosiaan, sen hovistalähdön ja sen jälkikohun jälkeen heistä en ole huomannut monia lehtijuttuja olleen (näissä peruslehdissä) kun tuota ennen oli kättelykuvaa tai edustusiltaa milloin missäkin.Kaikkea hyvää toivon tälle parille, toivottavasti heidän polkunsa selkiytyy kaiken tämän pyörityksen jälkeen.
Enemmän heistä on juttuja ollut lähdön jäljeen kuin ennen sitä.
Eikä he pysty kontrolloimaan mitä ne jutut on. Naurettava idea.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikkien ihailema kiltti ja kuuliainen Catherine ei tehnyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse olen ihan kahtiajakautunut Meghanin suhteen. Toisaalta pidän hänestä tosi paljon, rakastaa aidosti Harrya, on feministi ja rohkea itsenäinen nainen, kauniskin. Ja fiksu. Sellainen vahva nainen, mistä kaikkien naisten olisi hyvä ottaa mallia. Inhosi Trumpia.
Kaikkea tällaista hienoa.
Sitten. Jotenkin ahne. Halusi kuninkaalliset häät vaikka ei ollut mitään mielenkiintoa jäädä hoviin. Jotenkin epäaito. Vaikuttaa laskelmoivalta. Yrittää kovasti olla välitön ja kaikkea sellaista mitä Diana oli, mutta ei se ihan putkeen mennyt, koska tavallinen tallaaja ei ole hänestä riittävän kiinnostava. Hänen rakkautensa kaikkiin tavallisiin ihmisiin jäi vähän pintapuoliseksi. Puheet oli isot mutta teot jäivät puolitiehen. Lisäksi vain häipyi ja ns. hylkäsi britit, kun ei enää ollut kivaa. Vaikuttaa siltä että suunnitteli alusta asti häipymistä Englannista, kunhan on prinssi saatu satimeen ja pulla uunissa. Oma status ja oma menestys on tärkeintä. Kunnianhimossa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta liika kunnianhimo muuttuu todellakin pahuudeksi. Tykkää liikaa rahasta.
Hmm. Minusta Meghan on kaunis ja rohkea (heh, en tarkoituksella yhdistänyt noita adjektiiveja), mutta nuo muut määreet sitten... "rakastaa aidosti Harrya" on mahdoton tietää, "fiksu" on myös tosi vaikea tietää, ja "itsenäinen, vahva nainen" - miten se oikein ilmenee...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa käyttäytyä siinä tehtävässä, mihin on lähtenyt.
- tämä kirkko haisee pahalle, voiko tänne laittaa ilmanraikastimia (ikivanha brittikirkko, jossa häänsä)
- haluan tuon tiaran, jossa smaragdeja. Mene Harry vaatimaan se minulle
- minä käytän mustaa kynsilakkaa jos haluan minä paljastan olkapääni jos haluan minä minä
- minäpä kerron et ollaan raskaana nyt kun tuo sukulaistyttönen viettää häitään
- minä en vttu anna koskaan isälleni anteeksi että käyttäytyi tyhmästi, vaikka isi kyllä aikoinaan maksoi kaiken minulle
- minä haluan hienoja tehtäviä ja hommia, vaikka en ole erityisen fiksu
Muuten ihan hyvä mutta mikään väittämäsi ei pitänyt paikkaansa.
Mm. kuvista näet miten hänellä oli mustaa kynsilakkaa muotigaalassa Lontoossa ja solisluut ja olat paljastava mekko virallisissa juhlallisuuksissa ja hän kertoi raskaudesta toisen pariskunnan häissä. hän halusi diplomaatiksi mutta ei päässyt testistä ja kokeista läpi. hän ei ole antanut isälleen anteeksi eikä tavannut häntä eikä antanut kenenkään sukulaisen - paitsi äitinsä - tavata lapsiaan. YHDENKÄÄN. Yksikään ei saanut häihin kutsua, ei löytynyt edes serkkua josta olisi pitänyt sen verran.. jne
Nuo Meganin perhekuviot kyllä vaikuttavat sairailta.
Eikö todellakaan hänellä ole suvussa muita kenen kanssa tulee toimeen kuin äiti?
Eikö ole esim. serkkuja? Mikä on ihmisessä vialla, kun ei ole sukunsa kanssa väleissä?
Todella mystistä.
Tuollaisia on vain avaruudesta tipahtaneet, joilla ei ole mitään sukua. On se nyt kumma kun ei häissä ollut morsiamen suvusta muita kuin äiti.
En ymmärrä miksi häntä luonnehditaan fiksuksi tai vahvaksi naiseksi tai feministiksi?
Hänen koko työuransa pohjaa miesten hyödyntämiseen. Isä, setä, kolme aviomiestä, avomiehet, poikaystävät jne.
Ja fiksu ihminen ei ikinä olisi ajautunut tällaiseen sotkuun.
Vierailija kirjoitti:
Millainen henkilö olisi ollut sellainen, joka ei mielestäsi EI olisi mennyt reittä pitkin hoviin avioituessaan Harryn kanssa? Jonkun muun maan neitsyenä pysytellyt prinsessa?
Ihmisiähän nämäkin ovat ja muodostavat parisuhteita nykyään (luojan kiitos) ihan its,e eikä sukurutsaisten järjestettyjen avioliittojen kautta :D
Koska ihmisillä ei ole omaa elämää ja he olisivat täydellisiä kuninkaallisia.
En voisi kuvitella kamalampaa kohtaloa kuin joutua kuninkaalliseen perheeseen varsinkaan avioliiton kautta. Kaikki inhimillisyys ja vapaus pitäisi karistaa. Sitäpaitsi nykyään on vaikeampi pitää salassa törttöilyjä yms. Charlesinkin oli helpompi ylläpitää salasuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa käyttäytyä siinä tehtävässä, mihin on lähtenyt.
- tämä kirkko haisee pahalle, voiko tänne laittaa ilmanraikastimia (ikivanha brittikirkko, jossa häänsä)
- haluan tuon tiaran, jossa smaragdeja. Mene Harry vaatimaan se minulle
- minä käytän mustaa kynsilakkaa jos haluan minä paljastan olkapääni jos haluan minä minä
- minäpä kerron et ollaan raskaana nyt kun tuo sukulaistyttönen viettää häitään
- minä en vttu anna koskaan isälleni anteeksi että käyttäytyi tyhmästi, vaikka isi kyllä aikoinaan maksoi kaiken minulle
- minä haluan hienoja tehtäviä ja hommia, vaikka en ole erityisen fiksu
Muuten ihan hyvä mutta mikään väittämäsi ei pitänyt paikkaansa.
Mm. kuvista näet miten hänellä oli mustaa kynsilakkaa muotigaalassa Lontoossa ja solisluut ja olat paljastava mekko virallisissa juhlallisuuksissa ja hän kertoi raskaudesta toisen pariskunnan häissä. hän halusi diplomaatiksi mutta ei päässyt testistä ja kokeista läpi. hän ei ole antanut isälleen anteeksi eikä tavannut häntä eikä antanut kenenkään sukulaisen - paitsi äitinsä - tavata lapsiaan. YHDENKÄÄN. Yksikään ei saanut häihin kutsua, ei löytynyt edes serkkua josta olisi pitänyt sen verran.. jne
Nuo Meganin perhekuviot kyllä vaikuttavat sairailta.
Eikö todellakaan hänellä ole suvussa muita kenen kanssa tulee toimeen kuin äiti?
Eikö ole esim. serkkuja? Mikä on ihmisessä vialla, kun ei ole sukunsa kanssa väleissä?
Todella mystistä.
Tuollaisia on vain avaruudesta tipahtaneet, joilla ei ole mitään sukua. On se nyt kumma kun ei häissä ollut morsiamen suvusta muita kuin äiti.
Ei mahtunut kun piti kutsua ne kaikki tuntemattomat julkkikset.
Luulen että hän häpesi yksinkertaisesti sukulaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silkkaa rasismia joka on sielläpäin näkyvämpää kuin meillä.
Aika moni oli innoissaan kun menivät naimisiin. Missä oli rasismi silloin? Ei missään kun se ei ole se syy.
Nimenomaan syynä Meghanin mollaamiseen on hänen tummahko ihonvärinsä, koska äitinsä on mustaihoinen. Siinä riittävästi persuille ja persumielisille punaniskoille "syytä" solvata häntä. Kaikki muut seli-seli-selitykset ovat täydellisen turhia. Myös tietysti kateus Meghanin kauneutta kohtaan on toinen syy. Kateudestahan Meghanin isä ja sisarpuolikin saavat käyttövoimansa... :(
Olen melko varma, että kun Meghan ja Harry saivat niin paljon enemmän julkisuutta kuin Kate (+William), Kate tuli mustasukkaiseksi oltuaan sitä ennen valtakunnan "nuorikko" ja ihailtu. Meghan vei voiton ja Kate alkoi touhuta selän takana. William on nöyrä poika ja tekee kuten vaimo määrää.
Ehkä rasismi näkyy tavoissa joilla Meghania nykyään kritisoidaan (en ole kyllä itse huomannut), mutta muistisi on kyllä vähän valikoiva, jos et muista, miten innoissaan Meghanista alunperin oltiin. Tietysti jotkut Daily Mailin lukijat nurisivat Meghanin taustasta (ja amerikkalaisuus oli muuten näille yhtä suuri ongelma kuin astetta tummempi ihonväri), mutta tuollainen kritiikki ammuttiin kyllä nopeasti alas. Meghan vaikutti hyvin fiksulta naiselta hyväntekeväisyysprojekteineen, ja häntä nimenomaan verrattiin positiivisesti Kateen. Etenkin nettikommenteissa Katea lytättiin, kun Meghan oli niin paljon upeampi ja freesimpi ja parempi esiintyjä, oikein moderni nainen.
Meghanin imago rapautui pikkuhiljaa eikä hetkessä, mutta alamäki alkoi kyllä aika nopeasti. Häitä pidettiin yleisesti aika omituisina. Ja niinhän ne olivatkin.
Nämä Meghanin haukkujat ovat selkeästi koulukiusaajaporukkaa. Julistetaan suureen ääneen kuinka Meghan on itse ansainnut kaiken kiusaamisen. Harrya pidetään debiilin tasoisena tahdottomana ressukkana. No, ehkä tämä palstojen pohjasakka saa purettua kiusaamisen tarpeensa täällä, Meghan ja hänen läheisensä eivät koskaan tule rasittumaan näiden mammojen oksennuksista.
Toivottavasti edes yksi suomalainen, joka oikeasti voisi lukea tämän sonnan täällä, säästyy tämän kiusaajaporukan hyökkäykseltä. Todella vastenmielinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silkkaa rasismia joka on sielläpäin näkyvämpää kuin meillä.
Aika moni oli innoissaan kun menivät naimisiin. Missä oli rasismi silloin? Ei missään kun se ei ole se syy.
Nimenomaan syynä Meghanin mollaamiseen on hänen tummahko ihonvärinsä, koska äitinsä on mustaihoinen. Siinä riittävästi persuille ja persumielisille punaniskoille "syytä" solvata häntä. Kaikki muut seli-seli-selitykset ovat täydellisen turhia. Myös tietysti kateus Meghanin kauneutta kohtaan on toinen syy. Kateudestahan Meghanin isä ja sisarpuolikin saavat käyttövoimansa... :(
Olen melko varma, että kun Meghan ja Harry saivat niin paljon enemmän julkisuutta kuin Kate (+William), Kate tuli mustasukkaiseksi oltuaan sitä ennen valtakunnan "nuorikko" ja ihailtu. Meghan vei voiton ja Kate alkoi touhuta selän takana. William on nöyrä poika ja tekee kuten vaimo määrää.
Ehkä rasismi näkyy tavoissa joilla Meghania nykyään kritisoidaan (en ole kyllä itse huomannut), mutta muistisi on kyllä vähän valikoiva, jos et muista, miten innoissaan Meghanista alunperin oltiin. Tietysti jotkut Daily Mailin lukijat nurisivat Meghanin taustasta (ja amerikkalaisuus oli muuten näille yhtä suuri ongelma kuin astetta tummempi ihonväri), mutta tuollainen kritiikki ammuttiin kyllä nopeasti alas. Meghan vaikutti hyvin fiksulta naiselta hyväntekeväisyysprojekteineen, ja häntä nimenomaan verrattiin positiivisesti Kateen. Etenkin nettikommenteissa Katea lytättiin, kun Meghan oli niin paljon upeampi ja freesimpi ja parempi esiintyjä, oikein moderni nainen.
Meghanin imago rapautui pikkuhiljaa eikä hetkessä, mutta alamäki alkoi kyllä aika nopeasti. Häitä pidettiin yleisesti aika omituisina. Ja niinhän ne olivatkin.
Meghania ei ole missään vaiheessa kohdeltu rasistisesti. Hän vain yhtäkkiä itse ratsastaa ko ajatuksella, oltuaan sitä ennen 40 vuotta valkoinen.
eikös se mm ollut järjestetty muija sille lehtolapselle
Vierailija kirjoitti:
Meganin oletettuun pyrkyryyteen ottamatta kantaa, on vain mielestäni hyvä että Sussexit jättivät hovin. Hovi on aikansa elänyt, miljoonia verovaroja vaativa institutio jolla pyöritetään vain yhden sisäsiittoisen suvun lisääntymistä. Tähän kun lisätään Harryn kokemat traumat, edesmenneen äitinsä myllytys ja julkisuudessa kasvaminen, niin en yhtään ihmettele että etäisyyttä kaipaa. Brittilehdistö on toki nationalismin ja Brexit-sekasorron vuoksi tottakai monarkian ja muun suvun puolella, koska sen kuvitellaan tuovan vakautta ja koko instituution edustaa arvonsa menettäneille briteille jonkinlaista vakautta näinä aikoina.
Vaikuttiko Harry erityisen tyytymättömältä elämäänsä ennen Meghania? Häneltä ei vaadittu juuri mitään. Harvoin edustamista, vastineeksi luksuselämää. Hänellä näytti olevan Iso-Britanniassa laaja ystäväpiiri, ja välit sukulaisiin läheisiä. Nuoruuden mokailuista huolimatta hän oli näin aikuisena miehenä vieläpä ihan suosittu hahmo, seksikkäänä (??) pidetty poikamiesprinssi, jota lehdistö ei kauheasti myllyttänyt.
Minua ärsyttää eniten tekopyhyys. Paasataan nettikiusaamisesta, mutta sitten kuitenkin ollaan ihan hiljaa siitä että omat seuraajat ovat törkeimpiä nettikiusaajia. Meghan jopa soitti yhdelle pahimmalle kiusaajatyypille ja kiitteli jostain rahankeruusta. Sanallakaan eivät kritisoi sitä, että ne höyrähtäneet faninsa ovat lähetelleet mm. t@ppouhkauksia Williamin lapsista. TÄMÄ häiritsee minua todella paljon. Meghan nauttii siitä että ne hullut uhkailevat lapsia. Kunhan ne eivät ole hänen lapsiaan. Ja näköjään Harrykin nauttii tai on täysin munaton.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää huolehtia vieraan ihmisen tunteista? Joku tykkää yhdestä, joku toisesta. Huvittuneena seuraan, miten puolustellaan ihmistä, jota ei edes tunneta.
Yhtä huvittuneena mä seuraan, kun haukutaan ja solvataan ihmistä, jota ei edes tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää eniten tekopyhyys. Paasataan nettikiusaamisesta, mutta sitten kuitenkin ollaan ihan hiljaa siitä että omat seuraajat ovat törkeimpiä nettikiusaajia. Meghan jopa soitti yhdelle pahimmalle kiusaajatyypille ja kiitteli jostain rahankeruusta. Sanallakaan eivät kritisoi sitä, että ne höyrähtäneet faninsa ovat lähetelleet mm. t@ppouhkauksia Williamin lapsista. TÄMÄ häiritsee minua todella paljon. Meghan nauttii siitä että ne hullut uhkailevat lapsia. Kunhan ne eivät ole hänen lapsiaan. Ja näköjään Harrykin nauttii tai on täysin munaton.
Olet sekaisin...
Ok. No mutta jos he noin elantonsa saa niin ei kai siinä sitten, se on heidän valintansa. Se julkisuusjuttu, ehkä se on niin että tällainen julkisuus jota pystyvät itse ns. hallitsemaan edes jossain määrin, sopii heille.
Tosiaan, sen hovistalähdön ja sen jälkikohun jälkeen heistä en ole huomannut monia lehtijuttuja olleen (näissä peruslehdissä) kun tuota ennen oli kättelykuvaa tai edustusiltaa milloin missäkin.
Kaikkea hyvää toivon tälle parille, toivottavasti heidän polkunsa selkiytyy kaiken tämän pyörityksen jälkeen.