Miten viisi-kuusikymppisen naisen saisi houkuteltua kakkossuhteeseen?
Haluaisin antaa rakkautta yhdelle ihanalle huippudaamille. Miten saisin luvan häneen edes vähäksi aikaa? Ystävyyttä, läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiä tahdon hänen kanssaan. Koen, että se mahdollinen suhde ei olisi hänen avioliitostaan miteniään pois. Kerranhan me vain täällä eletään.
Kommentit (12)
Ehkä kysyt siltä naiselta ryhtyykö suhteeseen.
Itse voisin jopa harkita.
Mikäli olet alusvaatemallin tasoa, niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Tässä tapauksessa sano vain, mitä toivot ja haluat. Jos olet tavallinen mies (ulkoisesti, muulla ei ole väliä), niin älä tee naisten suhteen mitään.
Joku ihan rehti ja avoin diilikin kävisi mulle, ts. sopimus miehensä kanssa. Miten sellaisen kehtaisi ottaa puheeksi ilman että tunnelma lässähtää pahasti? Nimittäin en usko, että millään salasuhteella olisi edes toivoa ja se olisi omaakin moraaliani vastaan.
"Vain yksi yö" -leffan idealla, mutta pidempi suhde olisi toiveissa. Olen todella kuumana siihen naiseen.
Ihan helposti. Yritä löytää nainen, jolla on rakas pitkäaikaissairas aviomies, niin luulisin asian olevan pihvi. Minun mieheni jopa ehdotti minulle vastaavaa järjestelyä
Ällöttävä ajatus! Sivusuhde olisi mielestäni nimenomaan pois avioliitostani.
N51
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku gerontofiili?
Viisi-kuusikymppinen on liian nuori tuohon kategoriaan ja ajattelemani nainen on todella kuuma kissa.
Viisi-kuusikymmppistä naista ei ehkä hirveästi enää kiinnosta joku salakähmäinen kakkossuhde.
Vierailija kirjoitti:
Viisi-kuusikymmppistä naista ei ehkä hirveästi enää kiinnosta joku salakähmäinen kakkossuhde.
Miksi? Ei tarvitsisi olla salakähmäinen. Voisin ja jopa haluaisin ilostuttaa häntä ihan avoimesti, jos siitä olisi diili. Jos esim. olisi liitossa kuiva kausi, niin mielelläni pitäisin naisen tyytyväisenä petipuuhien osalta. Se olisi ilo ja kunnia minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei tarvitsisi olla salakähmäinen. Voisin ja jopa haluaisin ilostuttaa häntä ihan avoimesti, jos siitä olisi diili. Jos esim. olisi liitossa kuiva kausi, niin mielelläni pitäisin naisen tyytyväisenä petipuuhien osalta. Se olisi ilo ja kunnia minulle.
Mietin samaa mutta miehen suhteen. Onneksi en ehdotellut mitään, olisi ollut noloa. En sano mitään suhteesta naiseeen mutta älä ehdota kimppakivoja tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa mutta miehen suhteen. Onneksi en ehdotellut mitään, olisi ollut noloa. En sano mitään suhteesta naiseeen mutta älä ehdota kimppakivoja tms
Joo, kimppakiva ei oikein kiinnostaisi. Ehkä ihan hätätapauksessa voisi menetellä. Jos siis olisi miehensä reunaehto suhteemme sallimiselle.
Oletko joku gerontofiili?