Dickpic - hot or not?
Tykkäätkö säädä miehen elimestä kotona otettuja kuvia?
Kommentit (17)
Tykkään. Varsinkin vanhemmilta. N19
Ajatelkaa nyt. Mies rohkaistuu, ottaa elimeståän kuvan ja uskaltaa vielä lähettää sen naiselle. Ja p*skaa tulee vaan niskaan.
Kyllä niistä mun kokemuksen mukaan noin 1/6 naisista tykkää. M39
Ei mitään sitä vastaan, perso kun olen 😝🤪
Lähetelkää keskenänne niitä vehkeittenne kuvia, hyvin harva nainen innostuu vieraan k*rvän kuvasta.
No en miltään tuntemattomalta. Tutulta panolta ihan ok, etenkin jos on iso.
No, sehän riippuu ihan dickistä. Harvoin on hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tutunkaan kuva ei sytytä millään lailla, jotenkin kornia.
Täydellisen miehen kuvia on ihana saada. Mutta silloin on rasvaprosentin syytä olla melko pieni ja kalu ihan oikeasti iso.
Sinänsä että niistä saa parhaat naurut kun lähettää aina suoraan kaveriryhmiin, usein tulee ihan omalla nimellään vielä niin osaa muutkin vältellä uuvattia sitten xD
Kyllä aina komea kalu päivää piristää.
Kysy lupa.
Odota myöntävää vastausta.
Lähetä kuva.
No niin, hienosti!
Not.
Laitan nettiin julkisiksi kuvan lähettäjän tietojen kera. Jos joku haluaa minut haastaa oikeuteen niin siitä vain, ihan mielelläni menen oikeuden eteen kuulemaan naamatusten syyn siihen, MIKSI joku lähetti minulle kuvan rumasta kikkelistään :D
Vierailija kirjoitti:
Not.
Laitan nettiin julkisiksi kuvan lähettäjän tietojen kera. Jos joku haluaa minut haastaa oikeuteen niin siitä vain, ihan mielelläni menen oikeuden eteen kuulemaan naamatusten syyn siihen, MIKSI joku lähetti minulle kuvan rumasta kikkelistään :D
Ei tarvitse mitään oikeusjuttuja pelätä. Viesti on sen vastaanottajan omaisuutta, jolla hän voi tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutunkaan kuva ei sytytä millään lailla, jotenkin kornia.
https://sndp.mediadelivery.fi/img/468/892a5ca421e95914e8640afafb29554b…
*saada