Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä todella aikaiselle keskenmenolle

Vierailija
02.06.2014 |

Jos ei tiedä et on raskaana, ja juhlii rankasti (alkoholia siis paljon) niin voiko se aiheutaa keskenmenon?

Oon kuullut 2 eri vaihtehtoa, eli koska ekan kuukauden sikiö on vaan ruskuaispussissa, niin äidin juominen ei ekojen viikkojen aikana "mene" sikiöön, niin juominen ei vahingottais sikiötä, ja toisaalta oon kuullut, et alkuraskauden (eli ekat viikot) juominen on tositosi pahaa, ja useimmiten johtaa aikaiseen keskenmenoon?

Voinko ryyppäämisellä aiheittaa mahdollisen raskauden keskeytymisen?

Tapahtus fuck buddyn kanssa pieni vahinko (kortsu hajos ja mällit ainakin osittan sisälle) ja oltiin niin korvessa ilman kyytiä apteekkiin, niin en sit je-pilleriä saanut. 

En välttämättä tietenkään raskautunut (ja testinkin voin tehdä vasta 3 viikon kuluttua) mutta JOS raskauduin, niin miten saisin "luonnollisen" keskenmenon? 

Tottakai meen heti lääkäriin, jos testi on positiivinen, mut kertokaas keinoja ettei se näyttäis positiivista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta touhua!!!

Vierailija
22/23 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 22:10"]

sairasta touhua!!!

[/quote]

no ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukseni keskeytyksestä trooppisilla hedelmillä.

Siittiöt sisällä 20.12

raskausoireita, väsymystä& himoja

vakavaa pohdintaa ,kas olen hyvin yli 40'pin siittäjä 28v , vapaa ihana kumppanuus suhde ilman velvoitteota.

Rakkaudenhedelmämme kiinittyy pian. Tunteita vatsassa.

Mangoa & hieman raakaa (suomessa hedelmät talvella) papaijaa. Vajaat hedelmät molempia 7.1

vuoto alkaa 8.1

Toimii.

kannattaa kokeilla ennen kemiallisia vaihtoehtoja.

keinoa on käytetty tuhansia vuosia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi