Seksi on osa normaalin ihmisen arkea :)
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:36"]Maailma on täynnä normaaleja ihmisiä, jotka eivät harrasta seksiä ja täysin epänormaaleja ihmisiä, jotka harrastavat seksiä. Seksin harrastaminen ei ole normaalin ihmisen määritelmä.
[/quote]
Juuri näin.
Taidanpa lähteä tästä panemaan......
Olen normaali, mutta seksi ei kuulu arkeeni. Että sinänsä ei pidä paikkaansa.
Onhan se ja ihanaa sellaista, lähes yhtä tärkeää kuin syöminen ja juominen, kuuluu täysipainoiseen terveiden aikuisten rakkaussuhteeseen kiistattomasti. Ilman sitä ei ole rakkaussuhdetta, vaan ihan jotain muuta.
Rakastan olla nainen, rakastunut ja haluttu, samassa avioliitossa jo +20 vuotta!
Av-mammalle, etenkin tintille, ainoa oikea elämäntapa on olla nymfomaaninen seksihullu. Täytyy haluta monta kertaa päivässä ja jos ei halua on niinku niin EPÄNORMAALI.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:53"]Onhan se ja ihanaa sellaista, lähes yhtä tärkeää kuin syöminen ja juominen, kuuluu täysipainoiseen terveiden aikuisten rakkaussuhteeseen kiistattomasti. Ilman sitä ei ole rakkaussuhdetta, vaan ihan jotain muuta.
Rakastan olla nainen, rakastunut ja haluttu, samassa avioliitossa jo +20 vuotta!
[/quote]
Olet säälittävä.
Niinhän sen pitäisi kuulua,mutta ei pihtari miehen kanssa :(
mulle se ois juhlaa ja taivas
jatkan haaveilua..
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:10"]
Niinhän sen pitäisi kuulua,mutta ei pihtari miehen kanssa :(
[/quote]
Et sinä seksiä tartte, susta vaan tuntuu että suhteenne on jotenkin epänormaali kun siinä ei ole seksiä, olisit vaan onnellinen kun ei oo joku kokoajan rassaamassa alapäätäsi...
Todellakin on. Päivä ilman seksiä on huono päivä. Samoin kuin päivä ilman ruokaa.
Lucky you. Mun arkeeni se ei kuulu, enkä häpeile sitäkään.
Seksi on normaalia vain lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa
Mua seksi ei kiinnosta ja en häpeä asiaa lainkaan.
Maailma on täynnä normaaleja ihmisiä, jotka eivät harrasta seksiä ja täysin epänormaaleja ihmisiä, jotka harrastavat seksiä. Seksin harrastaminen ei ole normaalin ihmisen määritelmä.