Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä lähikauppaan märillä hiuksilla?

Vierailija
02.06.2014 |

Kävelymatkaa n. 50 metriä. Tultiin juuri lasten kanssa rannalta, enkä jaksaisi föönata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kehtaat. itse olen ollut monta kertaa likaisilla hiuksilla, kuin rasvassa paistetuilla. MItä väliä se on vaan lähikauppa en ala mitään myyjää varten laittautua, olen kassalla 5sekuntia.

Vierailija
2/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään vastaantulijaa kiinnosta. Ne mietti vain sitä omaa päätään ja mitä sinä ajattelet kun heillä on kaksi haiventa ristissä ja jakaus meni aamulla vinoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin aikaisemmin bussilla pitkän työmatkatkani ja katselin joidenkin hiuksia, ovatko ne märät suihkun jälkeen vai yököttävän rasvaiset. Jostain syystä ne märkinä (tai likaisina) roikkuvat hiukset näyttivät ällöttäviltä. Itse en lähde märärillä hiuksilla kauppaan, jollei ne sitten ehdi matkalla kuivua, niitähän voi vähän sormilla pöyhiä. Pakkotilanteessa hieman likaisen tukan voi talvella peittää pipolla.  Ap:lle sanoisinkin, että joitain asioita joutuu päättämään itse, silloin ei av:lta ehdi saamaan vastausta. Muuten kauppa ehtii mennä kiinni :)

Vierailija
4/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi??????

Vierailija
5/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa

Vierailija
6/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tätä oon ihmetellyt, että mikä märissä hiuksissa on niin noloa? Olin tätini kanssa uimahallissa ja lähdin sieltä föönaamatta hiuksia, ja täti oli aivan kauhuissaan, että aattele, mitä muutkin sanoo kun kuljet märällä päällä tuolla! 
??

Vierailija
7/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Ihan sama onko matka lähikauppaan vai pankkiin, tykkään julkisella paikalla näyttää huolitellulta, tai vähintään ihmiseltä. Pitkä märkä tukka näyttää kamalalta. Jos on kiinni niinsilloin ei sitä juurikaan tietty huomaa.

Vierailija
8/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä! Jotkut voi luulla että olet käynyt suihkussa. 

Kamalaa sellanen.

Vierailija
9/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, miltä näyttää. Suurin osa ihmisistä ei tunne sua, ja oikeasti KETÄÄN ei kiinnosta.

Vierailija
10/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, meillä Siwassa käy asiakkaita mm. pyjama päällä.

Vierailija
11/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu et, saatana!

Vierailija
12/12 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän