Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiot viettää joulua?

Vierailija
27.11.2025 |

Aion viettää joulua tällä palstalla. Ei minulla ole ketään ketä kutsuisi kylään. Ei ole vanhempiakaan. Sukulaiset ei ole pitäneet yhteyttä 25 vuoteen. Haen jotain ruokaa ja olen sitten kotona pimeässä ja kirjoittelen palstalle.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan leppoisasti kotona jouluohjelmia katsellen ja jouluruokia ja -juomia nautiskellen.

2/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kissan ja koiran kanssa. Jotain hyvää syötävää, lasillinen punaviiniä, podcasteja ja/tai jotain ohjelmia suoratoistokanavilta. Koiran kanssa ulkoilua tietenkin kuten muinakin päivinä. Ja varmaan olen täällä palstallakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Kanarialla palmujen alla lämpimässä. Pelkään että työkkäri pakottaa ennen joulua takaisin :(

Vierailija
4/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään tonttulakki päässä.

Vierailija
5/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon uoutta ja katson leffat krampus ja silent night deadly night

Vierailija
6/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun

Vierailija
7/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenen sukua Thaimaahan ja heitän puhelimen mereen ettei löydetä. 

Vierailija
8/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. 

Vierailija
9/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

maleksimalla täälä

Vierailija
10/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aaton isällään ja tulee joulupäiväksi sitten kanssani mummolaan. Menen itse sinne jo aattona laittamaan kaikkea valmiiksi. 

Vierailija
11/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että Kanarialla palmujen alla lämpimässä. Pelkään että työkkäri pakottaa ennen joulua takaisin :(

Niinkun miten pakottaa? Tuskin sieltä kukaan tulee hakemaan? 

Vierailija
12/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko töissä tyäkkärissä eikä lomat riitä jouluun kanarialla? 

Vierailija
13/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti samoin kuin puolustusvoimain lippujuhlan päivää - eli en mitenkään.

N33

Vierailija
14/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käy aattona syömässä ja käydään mummoa moikkaamassa, asuu ihan lähellä. Miesystävän muutoin ollaan kaksin.

N59v

Vierailija
15/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisipuuroa, saaristolaisleipää, torttuja ja konvehteja sekä glögiä. Muuten tavallista ruokaa.

Yksin lemmikkien kanssa olen ja rakastan mielessäni kaikkia heitä joita olen rakastanut tai rakastan yhä. Sukulaisille ehkä terveiset.

Vierailija
16/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilen ja poljen kuntopyörää jouluna. Aion polkea aamulla tunti, iltapäivällä 30 minuuttia ja illalla 40 minuuttia. Aion laihtua taalven aikana.

Vierailija
17/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa Haikon kartanossa pari yötä. Ei jouluruokien ostoa tai valmistamista eikä muutakaan jouluhässäkkää, kävellään vaan valmiiseen pöytään ja nautitaan toistemme seurasta, ruuista ja tunnelmasta.

Vierailija
18/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko vaikka näin että jos olen potkaissut siihen mennessä tyhjää niin todennäköisesti hautausmaalla. 

Vierailija
19/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan on useampi päivä vapaata ja erinomainen mahdollisuus harrastaa lempiharrastustani pokuleeraamista ilman työesteitä!

Vierailija
20/38 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus käydä joulukirkossa. Yksin kun muutenkin olen koko aaton ja joulupäivänkin todennäköisesti. Ei ole ketään, jonka kanssa viettää joulua. Ehkä ostan jonkun pelin itselleni ja askartelua, saa ajatukset muualle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi