Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut tosi allapäin viime aikoina. Tänään sain postilähetyksen.

Vierailija
02.06.2014 |

Minulla on ollut suuria vastoinkäymisiä koko kevään, olen itkenyt paljon, paino on noussut huomattavasti, on tuntunut todella kurjalta.

Minulla oli toissapäivänä synttärit. Facebookissa muutama muisti, omat vanhemmat muistivat soittaa, mutta siinä se.

Tänään postilaatikossa oli ilmoitus kirjeestä. Se on niin iso, ettei mahtunut luukusta sisään ja on haettavissa läheiseltä R-kioskilta. Minulle tuli yhtäkkiä tosi hyvä mieli. Yllätys minulle! Olisikohan joku synttärilahja joltain? Olenko voittanut jotain??

Menin hakemaan lähetyksen ja se olikin kirjakerhon kuukausikirja, jonka kyllä olin etukäteen perunut. Jostain syystä olivat kuitenkin sen minulle lähettäneet.

Voi että meinasin raivota sille R-kioskin myyjälle, vaikka se ei ollut mitenkään osallinen tähän asiaan. Nielin itkua ja itkin kotona.

Koko maailma on mua vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha oot?

Vierailija
2/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää synttäriä nyt kuitenkin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi :(

Vierailija
4/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:53"]Kuinka vanha oot?[/quote]

33v

ap

Vierailija
5/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! Lähetän sulle näin virtuaalisena postipakettina haleja ja tsemppiä! :)

Vierailija
6/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Onneksi säät paranee, menet ulos ihmisten ilmoille vaikka kävelylle. Yritä nähdä pienissä asioissa kaunista ja positiivista. Voisitko vaikka aloittaa jonkun harrastuksen? Sitä kautta olisi hyvä tutustua uusiin ihmisiin. Tiedän, tämä on helpommin sanottu kuin tehty. Mutta yrittäisit edes, koskaan ei voi tietää mitä ihanaa uudet asiat ja ihmiset tuovat tullessaan! :)

Vierailija
7/7 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös synttärit lauantaina. Mies tuumas että et kai sä kakkua halua, kun on tässä kuussa kakkua jo syöty (äitienpäiväkakku). Tuli kaupasta eikä siis ollut ostanut kakkuaineksia. Suklaalevyn sain, mutta sekin oli sellaista makua josta en tykkää, mutta josta mies itse tykkää. Ilmeisesti itse pitää kaikki järkätä jos jotain haluaa. Enpä taida enää vaivautua miehelle kakkua tekemään synttäreinään. Tehkööt itse tai olkoot ilman. Facebookissa mua ei muistanut kukaan, sentään pari tosiystävää onnitteli tekstareilla. Se sentään lievensi vitutusta.

Mutta onnea meille :)